У статті розглянуто поняття ергономіки та окреслено його основні ознаки, які безпосередньо впливають на продуктивність кожної особистості. Визначено ключові положення концепції формування ергономічної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання, які характеризуються багатоаспектністю, оскільки залежать від індивідуальних психологічних особливостей здобувачів освіти, їхніх цілей,
світогляду тощо. Доведено, що формування цифрової компетентності передбачає уміння майбутніх педагогів професійного навчання використовувати, систематизувати, оцінювати, створювати, проєктувати та поширювати цифрові освітні ресурси, що, зі свого боку, надасть можливість ефективно організовувати освітній процес з урахуванням усіх вимог щодо всебічного розвитку особистості.
The article examines the concept of ergonomics and outlines its main features that directly affect the productivity of each individual. The key provisions of the concept of the formation of ergonomic competence of future teachers of professional training are defined, which are characterized by multifacetedness, as they depend on the individual psychological characteristics of the students of education, their goals, worldview, etc.
It has been proven that the formation of digital competence involves the ability of future teachers of vocational training to use, systematize, evaluate, create, design and distribute digital educational resources, which, in turn, will provide an opportunity to effectively organize the educational process taking into account all requirements for comprehensive personality development.