Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Корець, М. С.
dc.date.accessioned 2023-07-07T10:32:19Z
dc.date.available 2023-07-07T10:32:19Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Корець, М. С. Науково-технічна підготовка у закладах позашкільної освіти / М. С. Корець // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Випуск СLV (155). – С. 91-95. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41220
dc.description.abstract У статті представлено основні положення щодо науково-технічної підготовки у закладах позашкільної освіти. Важливість науково-технічної підготовки визначається тим, що вона забезпечує професійну основу майбутніх фахівців, дає систематизовані ґрунтовні знання про виробничі технології і техніку як про один із найважливіших факторів оточення людини. Варто відзначити, що науково-технічна підготовка здійснюється у різних закладах освіти, серед яких важлива роль належить закладам позашкільної освіти, гурткам та іншим творчим об’єднанням науково-технічної творчості. Розглядається структурно-функціональна модель науково-технічної підготовки у закладах позашкільної освіти, яка включає три складові: змістову, процесуальну, управлінську. Аналізується зміст науково-технічної підготовки у закладах позашкільної освіти та виділяються його складники: теорія технічної творчості; практикум з технічної творчості; проектування та конструювання технічних об’єктів; комп’ютерне проектування та моделювання; винахідництво та патентознавство. uk
dc.description.abstract The article presents the main provisions regarding scientific and technical training in extracurricular education institutions. The importance of scientific and technical training is determined by the fact that it provides the professional basis of future specialists, provides systematized thorough knowledge of production technologies and equipment as one of the most important factors of a person; environment. It is worth noting that scientific and technical training is carried out in various educational institutions, among which an important role belongs to institutions of extracurricular education, circles and other creative associations of scientific and technical creativity. The structural and functional model of scientific and technical training in institutions of extracurricular education is considered, which includes three components: substantive, procedural, managerial. The content of scientific and technical training in out-of-school education institutions is analyzed and its components are distinguished: the theory of technical creativity; workshop on technical creativity; design and construction of technical objects; computer design and modeling; invention and patent science. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject науково-технічна підготовка uk
dc.subject заклади позашкільної освіти uk
dc.subject технічна творчість uk
dc.subject позашкільна освіта uk
dc.subject учні uk
dc.subject scientific and technical training uk
dc.subject institutions of extracurricular education uk
dc.subject technical creativity uk
dc.subject extracurricular education uk
dc.subject students uk
dc.title Науково-технічна підготовка у закладах позашкільної освіти uk
dc.title.alternative Scientific and technical training in out-of-school education institutions uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.091.3:377.011.3-051]: 331.101.1
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NZ-npu-155.2023.11


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу