ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Корець, М. С. | |
dc.date.accessioned | 2023-07-07T10:32:19Z | |
dc.date.available | 2023-07-07T10:32:19Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Корець, М. С. Науково-технічна підготовка у закладах позашкільної освіти / М. С. Корець // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Випуск СLV (155). – С. 91-95. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41220 | |
dc.description.abstract | У статті представлено основні положення щодо науково-технічної підготовки у закладах позашкільної освіти. Важливість науково-технічної підготовки визначається тим, що вона забезпечує професійну основу майбутніх фахівців, дає систематизовані ґрунтовні знання про виробничі технології і техніку як про один із найважливіших факторів оточення людини. Варто відзначити, що науково-технічна підготовка здійснюється у різних закладах освіти, серед яких важлива роль належить закладам позашкільної освіти, гурткам та іншим творчим об’єднанням науково-технічної творчості. Розглядається структурно-функціональна модель науково-технічної підготовки у закладах позашкільної освіти, яка включає три складові: змістову, процесуальну, управлінську. Аналізується зміст науково-технічної підготовки у закладах позашкільної освіти та виділяються його складники: теорія технічної творчості; практикум з технічної творчості; проектування та конструювання технічних об’єктів; комп’ютерне проектування та моделювання; винахідництво та патентознавство. | uk |
dc.description.abstract | The article presents the main provisions regarding scientific and technical training in extracurricular education institutions. The importance of scientific and technical training is determined by the fact that it provides the professional basis of future specialists, provides systematized thorough knowledge of production technologies and equipment as one of the most important factors of a person; environment. It is worth noting that scientific and technical training is carried out in various educational institutions, among which an important role belongs to institutions of extracurricular education, circles and other creative associations of scientific and technical creativity. The structural and functional model of scientific and technical training in institutions of extracurricular education is considered, which includes three components: substantive, procedural, managerial. The content of scientific and technical training in out-of-school education institutions is analyzed and its components are distinguished: the theory of technical creativity; workshop on technical creativity; design and construction of technical objects; computer design and modeling; invention and patent science. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | науково-технічна підготовка | uk |
dc.subject | заклади позашкільної освіти | uk |
dc.subject | технічна творчість | uk |
dc.subject | позашкільна освіта | uk |
dc.subject | учні | uk |
dc.subject | scientific and technical training | uk |
dc.subject | institutions of extracurricular education | uk |
dc.subject | technical creativity | uk |
dc.subject | extracurricular education | uk |
dc.subject | students | uk |
dc.title | Науково-технічна підготовка у закладах позашкільної освіти | uk |
dc.title.alternative | Scientific and technical training in out-of-school education institutions | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 378.091.3:377.011.3-051]: 331.101.1 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/NZ-npu-155.2023.11 |