Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Впровадження дидактичних технологій у навчальний процес сучасної школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чумак, М. Є.
dc.contributor.author Цоколенко, О. А.
dc.contributor.author Загородня, Т. М.
dc.date.accessioned 2023-07-07T10:19:17Z
dc.date.available 2023-07-07T10:19:17Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Чумак, М. Є. Впровадження дидактичних технологій у навчальний процес сучасної школи / М. Є. Чумак, О. А. Цоколенко, Т. М. Загородня // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Випуск СLV (155). – С. 75-83. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41214
dc.description.abstract Першим кроком безпосереднього впровадження дидактичних технологій у практику є навчання вчителів роботі за алгоритмом дій, притаманних технологічному процесу. Для цього існують розроблені методичні рекомендації, що є алгоритмом дій учителя на кожному етапі технологічного процесу в складних ситуаціях, які викликають труднощі в учителя: послідовність його діагностичної процедури. Детально розглянуто структуру та поопераційні елементи діяльності вчителя при використанні технологій концентрованого навчання та рівневої диференціації. Встановлені основні вимоги до сучасного уроку за технологічного підходу до побудови навчального процесу. Досліджено послідовність діагностичної процедури вчителя у процесі використання технологій концентрованого навчання та рівневої диференціації з позиції діяльнісного підходу за умов використання технологій концентрованого навчання та рівневої диференціації. uk
dc.description.abstract The first step in the direct introduction of didactic technologies into practice is training teachers to work according to the algorithm of actions inherent in the technological process. To do this, there have been developed methodological recommendations, which are the algorithm of the teacher’s actions at each stage of the technological process in challenging situations that cause difficulties for the teacher: the sequence of the diagnostic procedure. The structure and operational elements of the teacher’s activity are considered in detail when using concentrated learning and level differentiation technologies. The basic requirements for a modern lesson in the technological approach to the construction of the educational process have been established. The sequence of the diagnostic procedure of the teacher in the process of using the technologies of concentrated learning and level differentiation from the standpoint of the activity approach under the conditions of using the technologies of concentrated learning and level differentiation have been investigated. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject дидактична технологія навчання uk
dc.subject технологічний процес навчання uk
dc.subject технологія концентрованого навчання uk
dc.subject технологія рівневої диференціації uk
dc.subject діяльнісний підхід до навчання uk
dc.subject навчальний процес uk
dc.subject didactic technology of teaching uk
dc.subject technological process of teaching uk
dc.subject technology of concentrated learning uk
dc.subject technology of level differentiation uk
dc.subject activity approach to teaching uk
dc.subject educational process uk
dc.title Впровадження дидактичних технологій у навчальний процес сучасної школи uk
dc.title.alternative Implementation of didactic technologies in the educational process of the modern school uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 373.5.022
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NZ-npu-155.2023.09


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу