Першим кроком безпосереднього впровадження дидактичних технологій у практику є навчання вчителів роботі за алгоритмом дій, притаманних технологічному процесу. Для цього існують розроблені методичні рекомендації, що є алгоритмом дій учителя на кожному етапі технологічного процесу в складних ситуаціях, які викликають труднощі в учителя: послідовність його діагностичної процедури. Детально розглянуто структуру та поопераційні елементи діяльності вчителя при використанні технологій концентрованого навчання та рівневої диференціації. Встановлені основні вимоги до сучасного уроку за технологічного підходу до побудови навчального процесу. Досліджено послідовність діагностичної процедури вчителя у процесі використання технологій концентрованого навчання та рівневої диференціації з позиції діяльнісного підходу за умов використання технологій концентрованого навчання та рівневої диференціації.
The first step in the direct introduction of didactic technologies into practice is training teachers to work according to the algorithm of actions inherent in the technological process. To do this, there have been developed methodological recommendations, which are the algorithm of the teacher’s actions at each stage of the technological process in challenging situations that cause difficulties for the teacher: the sequence of the diagnostic procedure. The structure and operational elements of the teacher’s activity are considered in detail when using concentrated learning and level differentiation technologies. The basic requirements for a modern lesson in the technological approach to the construction of the educational process have been established. The sequence of the diagnostic procedure of the teacher in the process of using the technologies of concentrated learning and level differentiation from the standpoint of the activity approach under the conditions of using the technologies of concentrated learning and level differentiation have been investigated.