ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коломійцева, А. О. | |
dc.contributor.author | Марищук, О. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2023-07-07T09:59:17Z | |
dc.date.available | 2023-07-07T09:59:17Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Коломійцева, А. О. Вплив розвитку інновацийних технологій на навчальний процес / А. О. Коломійцева, О. Ю. Марищук // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Випуск СLV (155). – С. 52-59. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41206 | |
dc.description.abstract | У статті акцентовано на важливості використання інноваційних педагогічних технологій у процесі підготовки майбутніх вчителів та розглянуто можливості їх застосування в навчальному процесі педагогічних вищих навчальних закладів. Вирішення однієї з ключових стратегічних проблем сучасної модернізації вищої освіти України полягає у забезпеченні якості підготовки фахівців на рівні міжнародних стандартів, що можливе тільки за умови перегляду педагогічних методів та інтеграції інноваційних технологій у навчальний процес. У статті зазначено, що основою інноваційних освітніх процесів є інноваційна діяльність, яка полягає в оновленні педагогічного процесу та впровадженні нових елементів у традиційну систему. Це призводить до постійного оптимізування навчально-виховного процесу та розвитку нових та вдосконалення існуючих педагогічних технологій різних рівнів і спрямованості. Основні принципи відбору інноваційних технологій включають такі аспекти: перспективність, демократичність, гуманістичність, інтегративність, реалістичність, цілісність, керованість, економічність, актуальність. Щоб оцінити інновації, необхідно враховувати три основні критерії: актуальність, корисність та реалістичність. Актуальність інновацій передбачає потребу та можливість вирішення певної проблеми саме зараз. Проблему визначає відмінність між реальним та бажаним станом, між об’єктивними проблемами та можливостями їх вирішення, а також між бажаними результатами та способами досягнення цього. | uk |
dc.description.abstract | The article emphasizes the importance of using innovative pedagogical technologies in the process of training future teachers and considers the possibilities of their application in the educational process of pedagogical higher educational institutions. The solution to one of the key strategic problems of the modern modernization of higher education in Ukraine is to ensure the quality of the training of specialists at the level of international standards, which is possible only if pedagogical methods are revised and innovative technologies are integrated into the educational process. The article states that the basis of innovative educational processes is innovative activity, which consists in updating the pedagogical process and introducing new elements into the traditional system. This leads to the constant optimization of the educational process and the development of new and improvement of existing pedagogical technologies of various levels and orientations. The main principles of selecting innovative technologies include the following aspects: perspective, democracy, humanism, integrability, realism, integrity, manageability, economy, relevance. In order to evaluate innovations, three main criteria must be taken into account: relevance, usefulness and realism. The relevance of innovations implies the need and possibility of solving a certain problem right now. The problem is defined by the difference between the real and the desired state, between objective problems and the possibilities of their solution, as well as between the desired results and ways of achieving them. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | технології | uk |
dc.subject | інноваційні педагогічні технології | uk |
dc.subject | формування майбутнього вчителя | uk |
dc.subject | моделювання | uk |
dc.subject | інтерактивні технології | uk |
dc.subject | проектний метод | uk |
dc.subject | мультимедійні технології | uk |
dc.subject | педагогічні дисципліни | uk |
dc.subject | педагогічні методики | uk |
dc.subject | technologies | uk |
dc.subject | innovative pedagogical technologies | uk |
dc.subject | formation of the future teacher | uk |
dc.subject | modeling | uk |
dc.subject | interactive technologies | uk |
dc.subject | project method | uk |
dc.subject | multimedia technologies | uk |
dc.subject | pedagogical disciplines | uk |
dc.subject | pedagogical methods | uk |
dc.title | Вплив розвитку інновацийних технологій на навчальний процес | uk |
dc.title.alternative | The significance of innovative technologies in the learning process | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 378.147.-048.35:004.031.42}(477) | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/NZ-npu-155.2023.06 |