Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування креативності майбутніх викладачів музичного мистецтва: теоретичний аспект

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Савченко, Р.  А.
dc.contributor.author Савченко, Ю. О.
dc.date.accessioned 2023-07-07T09:42:38Z
dc.date.available 2023-07-07T09:42:38Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Савченко, Р. А. Формування креативності майбутніх викладачів музичного мистецтва: теоретичний аспект / Р. А. Савченко, Ю. О. Савченко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Випуск СLV (155). – С. 27-34. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41199
dc.description.abstract Розлядається проблема формування креативності майбутніх викладачів музичного мистецтва у навчальній діяльності. Метою статті є теоретичне обґрунтування особливостей розвитку креативності майбутніх викладачів музичного мистецтва. Зазначено, що поняття “креативність переплітається з поняттям “творчість”, але різниться за значенням. Креативність розглядається як потенціал, внутрішній ресурс людини, її здатність відмовлятися від стереотипних способів мислення, або здатність знаходити нові варіанти вирішення проблем, здатність людини до конструктивного, нестандартного мислення та поведінки, усвідомлення та розвитку досвіду. Творчість сприймається як процес, який має певну специфіку і призводить до створення нового. Підкреслено, головною ознакою креативного процесу стає прагматичний елемент – початкове розуміння, навіщо і як треба щось творити і, власне, що треба творити; творчий процес ґрунтується на натхненні автора, його здібностях та традиціях. uk
dc.description.abstract The problem of forming the creativity of future music education specialists in educational activities is resolved. The purpose of the article is the theoretical substantiation of the peculiarities of the development of creativity of future specialists in music education. It is noted that the concept of “creativity” is intertwined with the concept of “creativity”, but differs in meaning. Creativity is considered as a potential, an internal resource of a person, his ability to abandon stereotypical ways of thinking, or the ability to find new options for solving problems, a person’s ability to constructive, non-standard thinking and behavior, awareness and development of experience. Creativity is perceived as a process that has a certain specificity and leads to the creation of something new. It is emphasized that the main feature of the creative process is the pragmatic element – the initial understanding of why and how something should be created and, in fact, what should be created; the creative process is based on the inspiration of the author, his abilities and traditions. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject креативність uk
dc.subject творчість uk
dc.subject особистісні якості uk
dc.subject проблемні методи навчання uk
dc.subject майбутні викладачі музичного мистецтва uk
dc.subject creativity uk
dc.subject creativity uk
dc.subject personal qualities uk
dc.subject problematic learning methods uk
dc.subject future specialists in music education uk
dc.title Формування креативності майбутніх викладачів музичного мистецтва: теоретичний аспект uk
dc.title.alternative Formation of creativity of future specialists in music education: theoretical aspect of the problem uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.091.3:37.091.12.011.3-051]:78.
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NZ-npu-155.2023.03


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу