Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Компонентна структура вокально-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Янь Інши
dc.date.accessioned 2023-07-05T13:07:06Z
dc.date.available 2023-07-05T13:07:06Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Янь Інши. Компонентна структура вокально-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва / Янь Інши // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. - Вип. 29. - С. 158-168. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41181
dc.description.abstract У статті висвітлено актуальну проблему формування вокально-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва, проаналізовано дослідження вітчизняних науковців з означеної проблеми, представлено авторське бачення формування вокальної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. Виявлено ключові складники сформованості вокально-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва до яких віднесено фахову вмотивованість до вокально-виконавської діяльності, фахову спрямованість у сфері вокального мистецтва, що значно розширює варіанти фахового становлення згідно концепції дослідження – спрямування студентів до виконавської практики у сфері фахової самореалізації, додаткового потужного засобу професійного самовияву та самоствердження завдяки новому творчому підходу в проведенні навчально-виховного процесу у шкільному середовищі та позашкільних навчальних закладах. Ключовим складником формування вокально-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва є усвідомлення значущості вокального виконавства майбутніх учителів музичного мистецтва. До структурних компонентів формування вокально-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва віднесено: мотиваційноспрямований (показники: наявність потреби до вокально-виконавської діяльності; здатність до фахової самореалізації); знаннєво-інноваційний (показники вільне володіння фаховим тезаурусом вокального виконавства; уміння ефективно застосувати інформаційні технології); виконавсько-креативний (показники: вільне володіння вокально-виконавським апаратом; уміння імпровізаційного розкриття художнього образу вокального твору). uk
dc.description.abstract The article highlights the actual problem of forming the vocal-performance competence of future music teachers, analyzes the research of domestic scientists on this problem, presents the author's vision of the formation of vocal competence of future music teachers. The key components of the formation of vocal performance competence of future music teachers are identified, which include professional motivation for vocal performance activity, professional orientation in the field of vocal art, which significantly expands the options for professional development according to the research concept - directing students to performance practice in the field of professional self-realization, an additional powerful means of professional self-expression and self-affirmation thanks to a new creative approach in conducting the educational process in the school environment and extracurricular educational institutions. A key component of the formation of vocal performance competence of future music teachers is the awareness of the importance of vocal performance of future music teachers.The structural components of the formation of vocal-performance competence of future music teachers include: motivational-oriented (indicators: the presence of a need for vocal-performance activity; the ability for professional self-realization); knowledge-innovative (indicators of fluency in the professional thesaurus of vocal performance; the ability to effectively apply information technologies); performance-creative (indicators: fluency in the vocal-performance apparatus; the ability to improvisationally reveal the artistic image of a vocal work) uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject компетенції uk
dc.subject вокальне виконавство uk
dc.subject майбутні вчителі музичного мистецтва uk
dc.subject структура uk
dc.subject компоненти uk
dc.subject критерії uk
dc.subject показники uk
dc.subject competence uk
dc.subject competences uk
dc.subject vocal performance uk
dc.subject future music teachers uk
dc.subject structure uk
dc.subject components uk
dc.subject criteria uk
dc.subject indicators uk
dc.title Компонентна структура вокально-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва uk
dc.title.alternative The component structure of the formation of vocal and performing competence of future music teachers uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.016:78
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series14.2023.29.20


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу