Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Діагностика сформованості виконавської майстерності магістрантів музичного мистецтва на констатувальному етапі експерименту

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чжан Ї
dc.date.accessioned 2023-07-04T15:28:13Z
dc.date.available 2023-07-04T15:28:13Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Чжан Ї. Діагностика сформованості виконавської майстерності магістрантів музичного мистецтва на констатувальному етапі експерименту / Чжан Ї // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. - Вип. 29. - С. 149-157. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41179
dc.description.abstract Стаття розкриває діагностичний етап формування виконавської майстерності магістрантів музичного мистецтва. Наведено діагностичні методики перевірки сформованості виконавської майстерності магістрантів музичного мистецтва у процесі співацького навчання. Виокремлено чотири рівня сформованості виконавської майстерності магістрантів музичного мистецтва у процесі співацького навчання, а саме: елементарний, базовий, досконалий та творчий, яким надано якісні й кількісні показники. На констатувальному етапі експерименту перевірено сформованість мотиваційно-ціннісного та когнітивно-пізнавального структурних компонентів виконавської майстерності магістрантів музичного мистецтва. Висвітлені результати підготовки магістрантів музичного мистецтва до співацької діяльності. uk
dc.description.abstract The article reveals the diagnostic stage of formation of performance skills of master's students of musical art. Diagnostic methods of checking the formation of performance skills of masters of musical art in the process of singing training are presented. Four levels of formation of performance skills of masters of musical art in the process of singing education are distinguished, namely: elementary, basic, perfect and creative, which are given qualitative and quantitative indicators. At the ascertainment stage of the experiment, the formation of the motivational-value and cognitive-cognitive structural components of the performance mastery of master's students of musical art in the process of singing was verified. The results of the preparation of master's students in musical art for singing activities are highlighted. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject виконавська майстерність uk
dc.subject магістранти музичного мистецтва uk
dc.subject співацьке навчання uk
dc.subject рівні сформованості uk
dc.subject мотиваційно-ціннісний та когнітивнопізнавальний компоненти uk
dc.subject performing skill uk
dc.subject masters of musical art uk
dc.subject singing training uk
dc.subject levels of formation uk
dc.subject motivational-value and cognitive-cognitive components uk
dc.title Діагностика сформованості виконавської майстерності магістрантів музичного мистецтва на констатувальному етапі експерименту uk
dc.title.alternative Diagnostics of the formation of performance skills of master's students of musical art at the ascertainment stage of the experiment uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.637.016:78
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series14.2023.29.19


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу