Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

До питання фахової підготовки майбутнього вчителя хореографії: професіографічний підхід

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зузяк, Тетяна Петрівна
dc.contributor.author Грінченко, Тетяна Дмитрівна
dc.contributor.author Мацюк, Олександр Максимович
dc.date.accessioned 2023-07-04T13:24:33Z
dc.date.available 2023-07-04T13:24:33Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Зузяк, Т. П. До питання фахової підготовки майбутнього вчителя хореографії: професіографічний підхід / Т. П. Зузяк, Т. Д. Грінченко, О. М. Мацюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. - Вип. 29. - С. 85-91. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41167
dc.description.abstract На основі аналізу наукових досліджень доведено, що професіографічний підхід сприяє розкриттю змісту і особливостей обраної професії, визначенню характерних стосунків особистості зі специфічними явищами, що супроводжують процес праці, розкриттю спектру вимог до фахівця як до представника відповідної професії. В основу даного підходу покладається побудова професіограми. В статті охарактеризовано види професіограм, розроблені науковцями різних галузей педагогіки та запропоновано впровадження у процес підготовки викладачів хореографії ведення мистецького портфоліо, як своєрідну форму професіограми, дієвого чинника визначення ступеня готовності особистості до професійної діяльності. Висвітлені вимоги підготовки майбутніх учителів хореографії до мистецько-педагогічної діяльності. uk
dc.description.abstract The article reveals the peculiarities of the application of the professional approach in the professional training of future teachers of choreography in higher pedagogical educational institutions of Ukraine. Based on the analysis of scientific research, it has been proven that this approach contributes to the disclosure of the content and features of the chosen profession, the determination of the characteristic relationships of the individual with specific phenomena accompanying the work process, and the disclosure of the spectrum of requirements for a specialist as a representative of the relevant profession. This approach is based on the construction of a professional profile. The article characterizes different types of professional profiles, developed by scientists of various fields of pedagogy, and suggests the implementation of an artistic portfolio in the process of training choreography teachers, as a kind of professional profile, an effective factor in determining the degree of readiness of an individual for professional activity. The requirements for training future teachers of choreography for artistic and pedagogical activity are highlighted. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject Професійна діяльність uk
dc.subject вчитель хореографії uk
dc.subject фахова підготовка uk
dc.subject професіограма uk
dc.subject мистецьке порт фоліо uk
dc.subject professional activity uk
dc.subject choreography teacher uk
dc.subject professional training uk
dc.subject professional profile uk
dc.subject artistic portfolio uk
dc.title До питання фахової підготовки майбутнього вчителя хореографії: професіографічний підхід uk
dc.title.alternative The professiography approach in the question of professional training of the future teacher of choreography uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.091.3:792.8-051]:004:37.015.3
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series14.2023.29.11


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу