Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування інноваційного потенціалу педагога-музиканта в умовах гуманізації мистецької освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гао Іюань
dc.date.accessioned 2023-06-30T08:42:59Z
dc.date.available 2023-06-30T08:42:59Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Гао Іюань. Формування інноваційного потенціалу педагога-музиканта в умовах гуманізації мистецької освіти : реферат дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Гао Іюань ; [наук. керівник Горбенко Сергій Семенович] ; Міністерство освіти і науки України, Український Державний Університет Імені М.П. Драгоманова. – Київ, 2023. – 22 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41111
dc.description.abstract Дисертаційна робота є комплексним дослідженням проблеми формування інноваційного потенціалу педагога-музиканта в умовах гуманізації мистецької освіти. Розкрито сутність поняття інноваційного потенціалу педагога-музиканта у психолого-педагогічному контексті. З’ясовано зміст і структуру інноваційного потенціалу педагога-музиканта. Обґрунтовано методичні основи формування інноваційного потенціалу педагога-музиканта в умовах гуманізації мистецької освіти. Окреслено критерії та показники оцінювання рівнів сформованості інноваційного потенціалу педагога-музиканта в умовах гуманізації мистецької освіти. Експериментально перевірено ефективність методичних основ формування інноваційного потенціалу педагога-музиканта в умовах гуманізації мистецької освіти. uk
dc.description.abstract The urgency of the problem of researching the formation of innovative potential of teacher-musician is determined by the modern requirements of European integration standards for the training of specialists of educational level "Master" in the system of educational institutions of higher art education, the importance of understanding the multifunctional nature of the master, who speaks -Musicians ways of professional realization directly in innovative musical-pedagogical and activities. The paper summarizes the essence of the innovative potential of the teacher-musician as a complex personal formation, both inherent in the personality of the teacher-musician, and his innovative music-pedagogical activity, which consists in the ability to comprehend the educator-musician acquired knowledge and knowledge. Situations of innovative nature, demonstrates the desire of the teacher-musician for the inner conviction to take initiative, non-standard, independent action in solving the tribute to music and pedagogical activity. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject формування uk
dc.subject потенціал uk
dc.subject інноваційний потенціал uk
dc.subject педагог-музикант uk
dc.subject процес фахової підготовки uk
dc.subject гуманізація мистецької освіти uk
dc.subject інноваційний потенціал педагога-музиканта uk
dc.subject formation uk
dc.subject potential uk
dc.subject innovative potential uk
dc.subject music teacher uk
dc.subject process of professional preparation uk
dc.subject humanization of art education uk
dc.subject innovative potential of music teacher uk
dc.title Формування інноваційного потенціалу педагога-музиканта в умовах гуманізації мистецької освіти uk
dc.title.alternative Formation of innovative potential of music teacher in the context of humanization of art education uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.016 :78.071.2-051]:37.015.31:7


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу