Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Вивчення жанрово-ритмічних особливостей музичних композицій у професійній підготовці майбутнього викладача хореографії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мозгальова, Наталія Георгіївна
dc.contributor.author Новосадова, Анна Анатоліївна
dc.contributor.author Лученко, Олена Володимирівна
dc.contributor.author Соколова, Ольга Валеріївна
dc.date.accessioned 2023-06-27T13:29:45Z
dc.date.available 2023-06-27T13:29:45Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Вивчення жанрово-ритмічних особливостей музичних композицій у професійній підготовці майбутнього викладача хореографії / Н. Г. Мозгальова, А. А. Новосадова, О. В. Лученко, О. В. Соколова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. - Вип. 29. - С. 63-68. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41082
dc.description.abstract Стаття розкриває особливості жанрово-стильової підготовки майбутніх учителів хореографії факультетів мистецтв педагогічних університетів. Підкреслено, що їх фахова підготовка має синтезований характер та стосується формування знань, умінь, навичок музичного та хореографічного освітніх циклів. Визначено, що знання жанрово-ритмічних особливостей музичних композицій передбачає їх комплексне застосування, що забезпечує творчий підхід до професійної діяльності. Наголошено, що відчуття ритму є базовим для майбутнього викладача хореографії. Нами проаналізовані принципи жанрово-ритмічної підготовки під час вивчення таких предметів як «Теорія музики», «Музична література» факультетів мистецтв за спеціальністю «Хореографія». Висвітлені результати важливі для творчої діяльності майбутніх учителів хореографії, професійної роботи з учнями. uk
dc.description.abstract The article reveals the peculiarities of the genre-style training of future teachers of choreography at the faculties of arts of pedagogical universities. It is emphasized that their professional training has a synthesized character and concerns the formation of knowledge, abilities, skills of musical and choreographic educational cycles. It was determined that the knowledge of genre-rhythmic features of musical compositions presupposes their complex application, which provides a creative approach to professional activity. It is emphasized that the sense of rhythm is basic for the future teacher of choreography. We have analyzed the principles of genre-rhythmic training during the study of such subjects as "Music Theory", "Musical Literature" of the faculties of arts with the specialty "Choreography". The highlighted results are important for the creative activity of future choreography teachers, professional work with students. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject майбутні викладачі хореографії uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject жанр uk
dc.subject ритм uk
dc.subject future teachers of choreography uk
dc.subject professional training uk
dc.subject genre uk
dc.subject rhythm uk
dc.title Вивчення жанрово-ритмічних особливостей музичних композицій у професійній підготовці майбутнього викладача хореографії uk
dc.title.alternative Study of genre and rhythmic features in the professional training of the future teacher of choreography uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.016:78
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series14.2023.29.08


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу