ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Козир, Алла Володимирівна | |
dc.contributor.author | Ліхіцька, Лариса Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2023-06-27T13:26:59Z | |
dc.date.available | 2023-06-27T13:26:59Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Козир, А. В. Креативно-проєктивний конструкт підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-хорової роботи з учнями / А. В. Козир, Л. М. Ліхіцька // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. - Вип. 29. - С. 42-49. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41081 | |
dc.description.abstract | Стаття розкриває креативно-проєктивний напрямок вокально-хорової роботи студентів факультетів мистецтв університетів. Цей конструкт охоплює високий рівень розвитку саморегуляції емоційної сфери вчителя, наявність артистизму, виявлення творчого натхнення, використання творчо-індивідуального стилю в роботі з учнями, вміння створювати креативне середовище для взаємного розвитку суб’єктів педагогічної взаємодії. Креативно-проєктивний конструкт підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва активізує їх творчий потенціал і дозволяє її вибудувати як систему, що самоорганізовується. Резерви творчого потенціалу коріняться в невикористаних можливостях вчителя музичного мистецтва та в системі підходів до їх використання. У зв’язку з цим творчий потенціал учителів музичного мистецтва становить синтез типового й притаманного кожній конкретній особистості. У статті наведені методики співацької роботи видатних майстрів вокального мистецтва. | uk |
dc.description.abstract | The article reveals the creative and projective direction of vocal and choral work of students of art faculties of universities. This construct covers a high level of development of the self-regulation of the teacher’s emotional sphere, the presence of artistry, the identification of creative inspiration, the use of a creative and individual style in working with students, the ability to create a creative environment for the mutual development of the subjects of pedagogical interaction. The creative-projective construct of training future music teachers activates their creative potential and allows it to be built as a self organizing system. Reserves of creative potential are rooted in the unused opportunities of the music teacher and in the system of approaches to their use. In this regard, the creative potential of music teachers is a synthesis of the typical and inherent to each individual. The article describes the methods of singing work of outstanding masters of vocal art. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | креативно-проєктивний конструкт | uk |
dc.subject | майбутні вчителі музичного мистецтва | uk |
dc.subject | виконавська майстерність | uk |
dc.subject | вокально-хорова діяльність | uk |
dc.subject | творчий потенціал | uk |
dc.subject | creative and projective construct | uk |
dc.subject | future teachers of musical art | uk |
dc.subject | performing skill | uk |
dc.subject | vocal and choral activity | uk |
dc.subject | creative potential | uk |
dc.title | Креативно-проєктивний конструкт підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-хорової роботи з учнями | uk |
dc.title.alternative | Creative and projective construct direction of training future teachers of music for vocal and choral work with pupils | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 378.011.3-051:78 | |
dc.identifier.doi | 10.31392/NPU-nc.series14.2023.29.05 |