Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Social well-being of children and educators: Problems and practice of support in conditions of military aggression

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Matviienko, Olena
dc.contributor.author Olefirenko, Taras
dc.date.accessioned 2023-06-19T13:02:44Z
dc.date.available 2023-06-19T13:02:44Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Matviienko, O. Social well-being of children and educators: Problems and practice of support in conditions of military aggression / O. Matviienko, T. Olefirenko // Освітньо-науковий простір : науковий журнал = Educational scientific space : scientific journal / Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова [ гол. ред. д-р пед. наук, проф. Матвієнко О. В.]. – Київ : Видавництво Ліра-К, 2022. – Вип. 3. – С. 71-79. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41000
dc.description.abstract The main goal of  our research is  the theoretical substantiation of  the importance of emotional well-being for the full personal development of children. The challenges associated with the large-scale war unleashed by the Russian Federation against Ukraine have led to significant changes in the directions, forms and methods of professional activity of teachers, the content of vocational training Emotional well-being is one of the basic qualities of human life, an important condition for maintaining physical and mental health. Its foundation is laid in childhood and is a prerequisite for the development of the child. Our study examines the main challenges facing the education system under martial law, such as: creating a safe educational environment for all participants in the educational process; the need to restore and effectively organize the educational process in educational institutions under martial law and in the post-war period; in solving the issue of psychological, methodological and informational support of all participants in the educational process of the education system. It is important to establish effective communication between participants in the educational process and suggest ways to solve them. The analysis of the scientific literature allowed us to conclude that the information field that surrounds the child is permeated with various feelings and emotions. Emotions make it possible to receive that important information material, without which human communication is unthinkable. The picture of the child’s world is formed thanks to the feelings and emotions that he experiences during communication and observation. Emotions play a significant role in the development of personal development and provision mental well-being of the younger generation. Along with the study of the content of emotional development in childhood, researchers pay special attention to the study of conditions that contribute to or hinder the full formation of the child’s emotional sphere. The works of the authors show that this process is not spontaneous, it occurs as a result of purposeful education, based on the mechanisms of ontogenesis. In this regard, it becomes obvious the role of an adult in the emotional development of the child. Summarizing the theoretical results of the study, we can assert that emotional well-being is a basic feeling of emotional comfort that provides trust and an active attitude to the world. Emotional well-being is ensured by the manifestation of adult care and demonstration to the child of his positive and emotional attitude towards him. uk
dc.description.abstract Метою нашого дослідження є теоретичне обґрунтування значимості емоційного благополуччя для повноцінного особистісного розвитку дітей. Виклики пов’язані з широкомасштабною війною, розв’язаною Російською Федерацією проти України, спричинили суттєві зміни у напрямах, формах і методах професійної діяльності педагогів, змісті професійної підготовки. Емоційне благополуччя – одна з базових якостей життя людини, важлива умова збереження фізичного та психічного здоров’я. Його фундамент закладається в дитячому віці та є необхідною умовою розвитку дитини. У нашому дослідженні розглянуто основні виклики які стоять перед системою освіти в умовах воєнного стану як-то: створення безпечного освітнього середовища для всіх учасників освітнього процесу; необхідність відновлення та ефективної організації освітнього процесу в закладах освіти в умовах воєнного стану та у пово-єнний час; вирішення питання психолого-методичного та інформаційного забезпечення всіх учасників освітнього процесу системи освіти; проблема налагодження ефективної комунікації між учасниками освітнього процесу та запропоновано шляхи їх вирішення. Проведенний аналіз наукової літератури, дозволив зробити висновок, що інформаційне поле, яким оточена дитина, пронизано різними почуттями та емоціями. Емоції дають можливість отримувати той, важливий інформаційний матеріал, без якого неможливе людське спілкування. Картина світу дитини, формується завдяки саме почуттям та емоціям, які вона переживає під час спілкування та спостережень. Емоції відіграють значну роль у становленні особистісного розвитку та забезпеченні психічного благополуччя підростаючого покоління. Поряд з вивченням змісту емоційного розвитку в дитячому віці дослідники особливу увагу приділяють вивченню умов, які сприяють або перешкоджають повноцінному становленню емоційної сфери дитини. В роботах авторів показано, що цей процес не є стихійним, він відбувається в результаті цілеспрямованого виховання, що спирається на механізми онтогенезу. У зв’язку з цим стає очевидним роль дорослого в емоційному розвитку дитини. Узагальнюючи теоретичні результати дослідження можемо стверджувати що, емоційне благополуччя – базове відчуття емоційного комфорту, що забезпечує довіру й активне ставлення до світу. Забезпечується емоційне благополуччя проявом турботи дорослого й демонстрацією дитині свого позитивно-емоційного ставлення до неї. uk
dc.language.iso en uk
dc.publisher Видавництво Ліра-К uk
dc.subject Emotions uk
dc.subject emotional well-being uk
dc.subject emotional state uk
dc.subject play uk
dc.subject emotional comfort uk
dc.subject safe environment uk
dc.subject Емоції uk
dc.subject емоційне благополуччя uk
dc.subject емоційний стан uk
dc.subject гра uk
dc.subject емоційний комфорт uk
dc.subject безпечне середовище uk
dc.title Social well-being of children and educators: Problems and practice of support in conditions of military aggression uk
dc.title.alternative Емоційне благополуччя дітей та педагогів: проблеми та практика підтримки в умовах військової агресії uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 37.091.12:37.091.212]:159.942-029:355.01
dc.identifier.doi 10.31392/ONP.2786-6890.3(2).2022.08


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу