Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Диференційоване навчання у шкільній освіті (історичний аспект)

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Юзбашева, Г. С.
dc.date.accessioned 2013-11-20T11:28:08Z
dc.date.available 2013-11-20T11:28:08Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Юзбашева, Г. С. Диференційоване навчання у шкільній освіті (історичний аспект) / Г. С. Юзбашева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 32. – С. 268-274. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4071
dc.description.abstract У статті розкрито історичний розвиток диференційованого навчання у шкільній освіті, а також вказано роль і місце профільного навчання як різновиду диференціації. ru_RU
dc.description.abstract The article explores the historical development of differentiated learning in school education, and highlights the role and place of school education as a form of differentiation. ru_RU
dc.description.abstract В статье раскрыты историческое развитие дифференцированного обучения в школьном образовании, а также освещена роль и место профильного обучения как разновидность дифференциации.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject диференційоване навчання ru_RU
dc.subject профілізація ru_RU
dc.subject базові, профільні предмети ru_RU
dc.subject курси за вибором ru_RU
dc.subject факультатив ru_RU
dc.subject differentiated instruction ru_RU
dc.subject profiling ru_RU
dc.subject basic, specialized subjects ru_RU
dc.subject elective courses ru_RU
dc.subject elective ru_RU
dc.subject дифференцированное обучение
dc.subject профилирование
dc.subject базовые, профильные предметы
dc.subject курсы по выбору
dc.subject факультатив
dc.title Диференційоване навчання у шкільній освіті (історичний аспект) ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics