Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інформаційна грамотність молодшого школяра в контексті формування інформаційної культури особистості

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Салогуб, С. А.
dc.date.accessioned 2013-11-19T11:12:05Z
dc.date.available 2013-11-19T11:12:05Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Салогуб, С. А. Інформаційна грамотність молодшого школяра в контексті формування інформаційної культури особистості / С. А. Салогуб // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 32. – С. 206-212. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4061
dc.description.abstract Сучасні цілі навчання молодших школярів визначаються необхідністю формування основ інформаційної культури, передумовою якої є комп’ютерна грамотність. Інформаційна грамотність молодшого школяра є синтезом психофізіологічного, когнітивного, операційно-технологічного, емоційно-ціннісного, комунікативного компонентів, зміст яких визначається формуванням уявлення про навколишній світ як про інформаційний простір; ціннісним ставленням до інформації; загальними уявленнями про базові поняття в області інформатики та практичної реалізації цих знань застосуванні; оволодінням комунікативними засобами при робот з інформацією. Виникає питання своєчасно підготувати людей до нових умов життя і професійної діяльності в високоавтоматизованого інформаційному середовищі, навчити їх самостійно діяти в цьому середовищі, ефективно використовувати її можливості і вміти захищатися від негативних впливів. ru_RU
dc.description.abstract Today’s primary school children learning objectives defined by the need to develop the foundations of the information culture, a condition which is computer literacy. Information literacy is a synthesis of primary school children psychophysiological, cognitive, operational, technological, emotional, evaluative, communicative components, whose content is determined by the formation of ideas about the world as an information space, value-attitude to information shared ideas about the basic concepts of computer science and practical implementation application of this knowledge, the mastery of communicative tools when working with information. The question arises as to prepare a people to the new conditions of life and professional work in highly automated information environment, teach them to act independently in this environment, efficient use of its capabilities and be able to protect themselves from negative influences. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject інформаційне суспільство ru_RU
dc.subject інформаційна культура ru_RU
dc.subject грамотність ru_RU
dc.subject комп’ютерна грамотність ru_RU
dc.subject інформаційна грамотність ru_RU
dc.subject information society ru_RU
dc.subject information culture ru_RU
dc.subject literacy ru_RU
dc.subject computer literacy ru_RU
dc.subject information literacy ru_RU
dc.title Інформаційна грамотність молодшого школяра в контексті формування інформаційної культури особистості ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу