ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Севастюк, Мар’яна Степанівна | |
dc.date.accessioned | 2023-05-25T06:49:16Z | |
dc.date.available | 2023-05-25T06:49:16Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Севастюк, М. С. Феномен суб’єктності у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи / М. С. Севастюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. − Вип. 28. − С. 178-184. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40588 | |
dc.description.abstract | В статті розглядається питання становлення студента як суб'єкта навчальної та майбутньої професійної діяльності. Відношення до студента як до суб'єкта є гарантією якісної професійної освіти, тому дана якість виступає одночасно і метою (результатом) педагогічної освіти, і умовою її ефективності. Значення суб’єктності як професійно важливої якості вчителя вимагає її цілеспрямованого формування у процесі професійної підготовки студентів до майбутньої професії. Суб'єктність як якість особистості формується за умови коли студент стає суб’єктом навчально-пізнавальної, а згодом і професійної діяльності. Формування суб’єктності студента у процесі професійної підготовки можливе за наступних умов: впровадження активних методів навчання, формування навичок самоосвітньої діяльності студента, в якій велике значення надасться рефлексивним вміння та рефлексивній культурі, запровадження суб’єкт-суб’єктної взаємодії та діалогічних методів навчання, розвитку особистісних та професійних якостей студента, за яких освіта набуває особистісного сенсу для самого студента. Сформовані на високому рівні якості суб’єктності студента-педагога є запорукою успішної навчальної та подальшої професіональної діяльності. | uk |
dc.description.abstract | В статье рассматривается вопрос становления студента как субъекта учебной и будущей профессиональной деятельности. Отношение к студенту как к субъекту является гарантией качественного профессионального образования, потому данное качество выступает одновременно и целью (результатом) педагогического образования, и условием ее эффективности. Значение суб'ектности как профессионально важного качества учителя требует ее целеустремленного формирования в процессе профессиональной подготовки студентов к будущей профессии. Суб'ектнисть как качество личности формируется при условии когда студент становится субъектом учебно-познавательной, а в дальнейшем и профессиональной деятельности. Формирование суб’ектности студента в процессе профессиональной подготовки возможно при следующих условиях: внедрение активных методов учебы, формирования навыков самоосвитнеи деятельности студента, в которой большое значение предоставляется рефлексивным умение и рефлексивный культуре, внедрения суб’ект- суб’ектной взаимодействия и диалогических методов учебы, развития личностных и профессиональных качеств студента, за которых образование приобретает личностный смысл для самого студента. Сформированные на высоком уровне качества суб’ектности студента- педагога является залогом успешной учебной и последующей профессиональной деятельности. | uk |
dc.description.abstract | The article deals with the problem of development of a student as a subject of training and future professional activity. Attitude towards the student as towards a subject is a guarantee of high-quality vocational education; therefore this quality serves both as the purpose (result) of pedagogical education and the condition of its efficiency. The significance of subjectivity as a professionally important quality of a teacher requires its purposeful formation in the process of professional training of students for the future profession. Subjectivity as a person’s quality is formed provided that the student becomes a subject of educational, cognitive, and subsequently professional activities. Formation of the student's subjectivity in the process of professional training is possible under the following conditions: the introduction of active teaching methods, the formation of student’s self-education skills, wherein great importance is given to reflective skills and reflexive culture, the introduction of subject-subjective interaction and dialogical learning methods, the development of personal and professional qualities of a student, wherein education acquires a personal meaning for students themselves. The highly developed quality of subjectivity of a future teacher is a guarantee of successful academic and further professional activity. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | НПУ імені М.П. Драгоманова | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | особистісно-професійний розвиток | uk |
dc.subject | суб'єкт | uk |
dc.subject | суб’єктність | uk |
dc.subject | навчальна суб’єктність | uk |
dc.subject | професійна суб'єктність | uk |
dc.subject | формування навчальної та професійної суб’єктності | uk |
dc.subject | профессиональная подготовка | uk |
dc.subject | личностно профессиональное развитие | uk |
dc.subject | субъект | uk |
dc.subject | суб’ектнисть | uk |
dc.subject | учебная суб’ектнисть | uk |
dc.subject | профессиональная суб’ектнисть | uk |
dc.subject | формирование учебной и профессиональной суб'ектности | uk |
dc.subject | professional training | uk |
dc.subject | personal and professional development | uk |
dc.subject | subject | uk |
dc.subject | subjectivity | uk |
dc.subject | educational subjectivity | uk |
dc.subject | professional subjectivity | uk |
dc.subject | formation of educational and professional subjectivity | uk |
dc.title | Феномен суб’єктності у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи | uk |
dc.title.alternative | Феномен субъектности в процессе профессиональной подготовки будущего учители начальной школы | uk |
dc.title.alternative | Phenomenon of subjektivity in the process of professional training of future primary school teachers | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 378.011.3-051:373.3 |