Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Феномен суб’єктності у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Севастюк, Мар’яна Степанівна
dc.date.accessioned 2023-05-25T06:49:16Z
dc.date.available 2023-05-25T06:49:16Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Севастюк, М. С. Феномен суб’єктності у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи / М. С. Севастюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. − Вип. 28. − С. 178-184. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40588
dc.description.abstract В статті розглядається питання становлення студента як суб'єкта навчальної та майбутньої професійної діяльності. Відношення до студента як до суб'єкта є гарантією якісної професійної освіти, тому дана якість виступає одночасно і метою (результатом) педагогічної освіти, і умовою її ефективності. Значення суб’єктності як професійно важливої якості вчителя вимагає її цілеспрямованого формування у процесі професійної підготовки студентів до майбутньої професії. Суб'єктність як якість особистості формується за умови коли студент стає суб’єктом навчально-пізнавальної, а згодом і професійної діяльності. Формування суб’єктності студента у процесі професійної підготовки можливе за наступних умов: впровадження активних методів навчання, формування навичок самоосвітньої діяльності студента, в якій велике значення надасться рефлексивним вміння та рефлексивній культурі, запровадження суб’єкт-суб’єктної взаємодії та діалогічних методів навчання, розвитку особистісних та професійних якостей студента, за яких освіта набуває особистісного сенсу для самого студента. Сформовані на високому рівні якості суб’єктності студента-педагога є запорукою успішної навчальної та подальшої професіональної діяльності. uk
dc.description.abstract В статье рассматривается вопрос становления студента как субъекта учебной и будущей профессиональной деятельности. Отношение к студенту как к субъекту является гарантией качественного профессионального образования, потому данное качество выступает одновременно и целью (результатом) педагогического образования, и условием ее эффективности. Значение суб'ектности как профессионально важного качества учителя требует ее целеустремленного формирования в процессе профессиональной подготовки студентов к будущей профессии. Суб'ектнисть как качество личности формируется при условии когда студент становится субъектом учебно-познавательной, а в дальнейшем и профессиональной деятельности. Формирование суб’ектности студента в процессе профессиональной подготовки возможно при следующих условиях: внедрение активных методов учебы, формирования навыков самоосвитнеи деятельности студента, в которой большое значение предоставляется рефлексивным умение и рефлексивный культуре, внедрения суб’ект- суб’ектной взаимодействия и диалогических методов учебы, развития личностных и профессиональных качеств студента, за которых образование приобретает личностный смысл для самого студента. Сформированные на высоком уровне качества суб’ектности студента- педагога является залогом успешной учебной и последующей профессиональной деятельности. uk
dc.description.abstract The article deals with the problem of development of a student as a subject of training and future professional activity. Attitude towards the student as towards a subject is a guarantee of high-quality vocational education; therefore this quality serves both as the purpose (result) of pedagogical education and the condition of its efficiency. The significance of subjectivity as a professionally important quality of a teacher requires its purposeful formation in the process of professional training of students for the future profession. Subjectivity as a person’s quality is formed provided that the student becomes a subject of educational, cognitive, and subsequently professional activities. Formation of the student's subjectivity in the process of professional training is possible under the following conditions: the introduction of active teaching methods, the formation of student’s self-education skills, wherein great importance is given to reflective skills and reflexive culture, the introduction of subject-subjective interaction and dialogical learning methods, the development of personal and professional qualities of a student, wherein education acquires a personal meaning for students themselves. The highly developed quality of subjectivity of a future teacher is a guarantee of successful academic and further professional activity. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher НПУ імені М.П. Драгоманова uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject особистісно-професійний розвиток uk
dc.subject суб'єкт uk
dc.subject суб’єктність uk
dc.subject навчальна суб’єктність uk
dc.subject професійна суб'єктність uk
dc.subject формування навчальної та професійної суб’єктності uk
dc.subject профессиональная подготовка uk
dc.subject личностно профессиональное развитие uk
dc.subject субъект uk
dc.subject суб’ектнисть uk
dc.subject учебная суб’ектнисть uk
dc.subject профессиональная суб’ектнисть uk
dc.subject формирование учебной и профессиональной суб'ектности uk
dc.subject professional training uk
dc.subject personal and professional development uk
dc.subject subject uk
dc.subject subjectivity uk
dc.subject educational subjectivity uk
dc.subject professional subjectivity uk
dc.subject formation of educational and professional subjectivity uk
dc.title Феномен суб’єктності у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи uk
dc.title.alternative Феномен субъектности в процессе профессиональной подготовки будущего учители начальной школы uk
dc.title.alternative Phenomenon of subjektivity in the process of professional training of future primary school teachers uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.011.3-051:373.3


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу