Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методичні засади підготовки іноземних студентів у ВНЗ України до керівництва хоровими колективами

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ма Сюй
dc.date.accessioned 2023-05-10T16:38:09Z
dc.date.available 2023-05-10T16:38:09Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Ма Сюй. Методичні засади підготовки іноземних студентів у ВНЗ України до керівництва хоровими колективами : дис. ... канд. пед.наук : 13.00.02 - теорія та методика музичного навчання / Ма Сюй ; наук. керівник Кьон Наталія Георгіївна ; Міністерство освіти і науки України, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. - Одеса, 2015. - 236 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40375
dc.description.abstract У дисертації досліджено проблему підготовки іноземних студентів, майбутніх учителів музики, до керівництва хоровими колективами: науково досліджено сутність керівництва хоровими колективами, розкрито зміст виконавсько-технологічної, формувально-методичної, організаційнопрогностичної та творчо-продуктивної функцій керівника сучасного хорового колективу, уточнено зміст дефініції «керівництво хоровими колективами»; запропоновано авторську модель структури підготовки іноземних студентів до керівництва хоровими колективами в єдності фахово-виконавського, методичноформувального, лідерсько-організаційного, інноваційно-продуктивного компонентів. Науково обґрунтовано та розроблено методику діагностики підготовленості студентів до керівництва хоровими колективами, схарактеризовано рівні підготовленості студентів означеного виду діяльності. Експериментально перевірено ефективність пропонованої методики підготовки студентів до керівництва хоровими колективами, доведено доцільність її реалізації у практиці вищої школи. uk
dc.description.abstract The thesis highlights the problem of training of foreign students – future music teachers - to be a choirmaster: science based there is the essence of choir directing searched; the technical executive, educational, forecasting management and creative performance functions of the leader of a modern choir are unpacked; there is defined the meaning of intension “leading of chorus”; proposed the author's structural pattern for teaching of foreign students to be a choirmaster joining professional performance, methodical-educational, leadership and executive, innovative efficient components. The diagnostic method is developed and scientifically proven to state the students’ readiness to be a choirmaster. There are described the levels of students’ availability to lead the choir. The efficiency of proposed methods is verified experimentally; its reasonability for the practical use at higher school is proved. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject підготовка вчителя музики uk
dc.subject керівництво хоровими колективами uk
dc.subject іноземні студенти uk
dc.subject методика uk
dc.subject менеджмент у мистецтві uk
dc.subject training of music teachers uk
dc.subject leading of chorus uk
dc.subject foreign students uk
dc.subject methods uk
dc.subject art management uk
dc.title Методичні засади підготовки іноземних студентів у ВНЗ України до керівництва хоровими колективами uk
dc.title.alternative Methods for choirmasters’ training of foreign students at higher schools and universities in Ukraine uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378+78.07


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу