Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретико-методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів фізики в умовах освітньо-інформаційного середовища

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кух, Аркадій Миколайович
dc.date.accessioned 2023-05-10T13:22:25Z
dc.date.available 2023-05-10T13:22:25Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Кух, Аркадій Миколайович. Теоретико-методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів фізики в умовах освітньо-інформаційного середовища : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 — теорія і методика професійної освіти ; 13.00.02 — теорія та методика навчання (фізика) ; / Кух Аркадій Миколайович ; наук. консультант Атаманчук Петро Сергійович ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 455 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40339
dc.description.abstract Робота присвячена формуванню методичної компетентності вчителя фізики на основі вивчення положень дидактики фізики в навчальному процесі педагогічного ВНЗ. Розроблена інноваційна система методичної підготовки вчителя фізики на основі врахування сучасних тенденцій вищої педагогічної освіти: особистості майбутнього вчителя, змісту освіти, управління освітою, організації освітнього середовища, реалізації освітніх технологій та врахування критеріїв якості освіти. Побудовано функціональні моделі особистості вчителя фізики та навчального процесу в АНЗ у взаємозв’язку школа – ВНЗ – школа. Захищається розроблена система організації навчального процесу з методики викладання фізики у педагогічному ВНЗ, а також методика реалізації модульного навчання на основі цільових програм. Встановлено, що пропонований підхід до реалізації навчального процесу з методики навчання фізики сприяє досягненню студентами прогнозованих рівнів знань. uk
dc.description.abstract Work is devoted to forming of methodical competence of teacher of physics on the basis of study of positions of didactics of physics in the educational process of pedagogical university. Developed innovative system of methodical preparation of teacher of physics on the basis of account of modern tendencies of higher pedagogical education: personalities of future teacher, maintenance of education, management by education, organization of educational environment realization of educational technologies and account of criteria of quality of education. The functional models of personality of teacher of physics and educational process are built in university in intercommunication school – university — school. There is on the defensive the developed system of organization of educational process from the method of teaching of physics in pedagogical ВНЗ, and also method of realization of module studies on the basis of the having a special purpose programs. It is set that offered approach to realization of educational process from the method of studies of physics is instrumental in achievement by the students of the forecast levels of knowledges. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject особистість вчителя uk
dc.subject цільова програма uk
dc.subject модель uk
dc.subject система uk
dc.subject методична компетентність uk
dc.subject personality of teacher uk
dc.subject having a special purpose program uk
dc.subject model uk
dc.subject system uk
dc.subject methodical competence uk
dc.title Теоретико-методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів фізики в умовах освітньо-інформаційного середовища uk
dc.title.alternative Organisation of professionally oriented activity of students during physics studies in college uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.147:371.134:53:372.853.53:004.92:004.55:377.8:011.3--051:53(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу