Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток креативної складової професійного мислення майбутніх маркетологів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кучинова, Наталя Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-05-10T13:16:04Z
dc.date.available 2023-05-10T13:16:04Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Кучинова, Наталя Миколаївна. Розвиток креативної складової професійного мислення майбутніх маркетологів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Кучинова Наталя Миколаївна ; наук. керівник Шевченко Наталія Федорівна ; Міністерство освіти і науки України, Запорізький національний університет. - Київ, 2017. - 248 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40338
dc.description.abstract У дисертаційному дослідженні здійснено теоретичне обґрунтування та експериментальне вивчення особливостей розвитку креативної складової професійного мислення майбутніх маркетологів в процесі професійної підготовки у вищому навчальному закладі. Дослідження розвитку креативної складової професійного мислення майбутніх маркетологів здійснювалося на базі вищих навчальних закладів серед студентів І – ІV курсів (323 особи) спеціальності «Маркетинг». До дослідження залучено групу експертів (21 особа), яка складалася із провідних фахівців цієї галузі діяльності. В роботі використано комплекс теоретичних, емпіричних та математико-статистичних методів дослідження. uk
dc.description.abstract In the dissertation research the theoretical basis and experimental study of peculiarities of the development of the creative component of future marketing specialists’ professional thinking in the process of professional training in a higher education institution have been carried out. The research on the development of the creative component of future marketing specialists’ professional thinking has been carried out on the basis of higher education institutions among students of the I-IV courses (323 persons) specialty Marketing. A group of experts (21 persons) which was consisted of leading experts in this field has been involved to the research. A complex of theoretical, empirical and mathematical-statistical methods of the research has been used in this work. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject професійне мислення uk
dc.subject креативність uk
dc.subject креативна складова професійного мислення маркетолога uk
dc.subject компоненти креативної складової професійного мислення uk
dc.subject рівні розвитку креативної складової професійного мислення uk
dc.subject студенти-маркетологи uk
dc.subject комплексна програма розвитку uk
dc.subject психолого-педагогічний вплив uk
dc.subject professional thinking uk
dc.subject creativity uk
dc.subject creative component of marketing specialist’s professional thinking uk
dc.subject components of creative activity of professional thinking uk
dc.subject levels of development of creative component of professional thinking uk
dc.subject marketing students uk
dc.subject complex program of development uk
dc.subject psychological and pedagogical influence uk
dc.title Розвиток креативної складової професійного мислення майбутніх маркетологів uk
dc.title.alternative The Development of the Creative Component of Future Marketing Specialists’ Professional Thinking uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378 : 658.8-051]. 015.3 : 159.955 (043.5)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу