Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підходи до оцінки змагальної діяльності в командних спортивних іграх

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мітова, О. О.
dc.contributor.author Малойван, Я. В.
dc.contributor.author Ханюкова, О. В.
dc.contributor.author Івченко, О. М.
dc.contributor.author Раковська, І. А.
dc.date.accessioned 2023-05-09T08:48:43Z
dc.date.available 2023-05-09T08:48:43Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Підходи до оцінки змагальної діяльності в командних спортивних іграх / О. О. Мітова, Я. В. Малойван, О. В. Ханюкова, О. М. Івченко, І. А. Раковська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Випуск 3 (161). – С. 122-127. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40296
dc.description.abstract У статті проаналізовано стан проблеми використання різних підходів до оцінки змагальної діяльності в командних спортивних іграх. Мета дослідження - проаналізувати сучасні підходи до оцінки змагальної діяльності в командних спортивних іграх на основі науково-методичної літератури. Методологія дослідження: аналіз спеціальної, науково-методичної літератури, аналіз комп’ютерних програм аналізу змагальної діяльності, системний метод, узагальнення та систематизація даних. Результати дослідження. В ході аналізу науково-методичної літератури виявлено резерви для подальших наукових розробок з даного напряму, а саме до розробки системи комплексного контролю змагальної діяльності юних баскетболістів, підґрунтям до якої повинні бути: сучасні тенденції розвитку дитячо-юнацького баскетболу (зміни правил гри, спеціальний регламент змагань з урахуванням вікових особливостей, календар змагань протягом річного циклу, обсяг ігор); неузгодженість змісту сучасних техніко-тактичних дій з контрольними тестами (вивчається одне – контролюється інше); відсутність диференційованого підходу до підбору тестів залежно від віку та етапу підготовки, періоду річного циклу; відсутність комплексної оцінки спеціальних здібностей, що впливають на ефективність змагальної діяльності (оцінка теоретичної підготовленості, психологічного стану, спеціальної психологічної підготовленості); відсутність програми оцінки техніко-тактичних дій під час змагальної діяльності, розробленої спеціально для контролю опанування діями з урахуванням завдань етапу багаторічної підготовки юних баскетболістів та специфічних особливостей командної гри. Висновок. У дослідженні була зроблена спроба визначити базові елементи системи оцінки змагальної діяльності у командних спортивних іграх, яка, безумовно надалі може бути вдосконалена та розширена. uk
dc.description.abstract The article analyzes the state of the problem of using different approaches to the assessment of competitive activity in team sports games. The purpose of the study is to analyze modern approaches to the assessment of competitive activity in team sports games based on scientific and methodological literature. Research methodology: analysis of special, scientific and methodological literature, analysis of computer programs for the analysis of competitive activity, systematic method, generalization and systematization of data. Research results. In the course of the analysis of the scientific and methodological literature, reserves for further scientific researches in this area were revealed, namely the development of a system for comprehensive control of the competitive activity of young basketball players, the basis of which should be: modern trends in the development of children's and youth basketball (changes in the rules of the game, special regulations of competitions taking into account age characteristics, the calendar of competitions during the annual cycle, the amount of games); inconsistency of the content of modern technical and tactical actions with control tests (the one is studied - the other is controlled); the absence of a differentiated approach to the selection of tests depending on the age and stage of preparation, the period of the annual cycle; lack of a comprehensive assessment of special abilities affecting the effectiveness of competitive activity (assessment of theoretical preparedness, psychological state, special psychological preparation); lack of a program for evaluating technical and tactical actions during competitive activity, designed specifically to control the mastery of actions taking into account the tasks for the multi-year training stage of young basketball players and the specific features of team playing. Conclusion. In the study, the attempt to determine the basic elements of the system for evaluating competitive activity in team sports games, which, of course, can be improved and expanded in the future was made. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject підходи uk
dc.subject змагальна діяльність uk
dc.subject команди uk
dc.subject спортивні ігри uk
dc.subject approaches uk
dc.subject competitive activity uk
dc.subject teams uk
dc.subject sports games. uk
dc.title Підходи до оцінки змагальної діяльності в командних спортивних іграх uk
dc.title.alternative Approaches to assessing competitive activity in team sports games uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 796.32/35.093.001.8(045)
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series15.2023.03(161).28


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу