Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дидактичний потенціал курсів "Обстеження та оцінка здоров’я людини" й "Медична та соціальна реабілітація" у формуванні професійної компетентності бакалаврів сестринської справи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Демянчук, М. Р.
dc.date.accessioned 2023-05-01T07:13:18Z
dc.date.available 2023-05-01T07:13:18Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Демянчук, М. Р. Дидактичний потенціал курсів "Обстеження та оцінка здоров’я людини" й "Медична та соціальна реабілітація" у формуванні професійної компетентності бакалаврів сестринської справи / М. Р. Демянчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 85. – С. 83-87. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40047
dc.description.abstract Ефективний розвиток системи охорони здоров’я значною мірою залежить від якості професійної підготовки бакалаврів сестринської справи. Якість підготовки середніх медичних працівників є ключовою проблемою реформування системи охорони здоров’я та забезпечення населення висококваліфікованою медичною допомогою. Ідеться про те, що затребуваними стають професійно значущі якості бакалаврів сестринської справи, їхня професійна мобільність та ідентичність, які забезпечують ефективну й доступну медсестринську допомогу населенню, зокрема, у сфері первинної медико-санітарної допомоги, допомоги хворим із хронічними хворобами та реабілітаційної допомоги. У таких умовах неабиякого значення набуває аксіологізація змісту дисциплін “Обстеження та оцінка здоров’я людини” й “Медична та соціальна реабілітація” у процесі професійної підготовки бакалаврів сестринської справи. Необхідне оновлення змістового компонента процесу навчання, перегляд навчальних планів і програм, а також упровадження інноваційних педагогічних технологій задля забезпечення конкурентоспроможності, мобільності, ідентичності, самостійності у прийнятті рішень. Спілкування пронизує професійну діяльність медичних працівників на будь-якому рівні. Індивідуальні особливості психіки пацієнта в умовах лікувальної взаємодії зіштовхуються з психологічними властивостями медичного працівника. Відомості щодо організації комунікативної взаємодії з пацієнтами містяться у змісті курсів “Обстеження та оцінка здоров’я людини” й “Медична та соціальна реабілітація”. Інтегрування у зміст зазначених курсів ігрових технологій, які передбачають постановку особистості студента в центр освітнього процесу, дасть змогу тренувати найрізноманітніші якості особистості, формувати навички поведінки в різних ситуаціях. Імітаційно-моделюючі ігри, які використовуються в освітньому процесі медичної академії, передбачають відображення реальної взаємодії медичного працівника та пацієнта, а також можливість змінити їх, повернутися назад до певного моменту та, перегравши ситуацію, прийняти інші варіанти. uk
dc.description.abstract Effective development of the health care system significantly depends on the quality of vocational training of bachelors in nursing. The quality of training of nurses is a key problem of reforming the health care system and providing the population with highly qualified medical care. The point is that professionally significant qualities of bachelors in nursing are in demand, their professional mobility and identity that provide effective and affordable nursing care to the population, in particular in the field of primary health care, care for patients with chronic diseases and rehabilitation care. The axiologization of the content of disciplines “Human Health Examination and Assessment” and “Medical and Social Rehabilitation” in the process of vocational training of bachelors in nursing becomes very important in such conditions. It is necessary to update the content component of the educational process, review curricula and programs, as well as implementation of innovative pedagogical technologies to ensure competitiveness, mobility, identity, independence in decision-making. Communication permeates the professional activities of the medical workers at any level. Individual peculiarities of the patient’s psyche in the conditions of treating interaction collide with the psychological properties of the medical worker. The information on the organization of communicative interaction with patients are included in the content of courses “Human Health Examination and Assessment” and “Medical and Social Rehabilitation”. The integration into the content of the selected courses of gaming technologies, which involve placing the student’s personality in the center of the educational process, will give the possibility to train various qualities of personality, to form skills of ability in different situations. Simulation and modeling games, which are used in the educational process of medical academy, provide a reflection of the real interaction of the medical worker and the patient and, at the same time, the ability to change them, go back to a certain point and, overcoming the situation, to accept other options. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject студенти uk
dc.subject бакалаври сестринської справи uk
dc.subject медична академія uk
dc.subject медична освіта uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject ігрові технології uk
dc.subject students uk
dc.subject bachelors in nursing uk
dc.subject medical academy uk
dc.subject medical education uk
dc.subject vocational training uk
dc.subject gaming technologies uk
dc.title Дидактичний потенціал курсів "Обстеження та оцінка здоров’я людини" й "Медична та соціальна реабілітація" у формуванні професійної компетентності бакалаврів сестринської справи uk
dc.title.alternative Didactic potential of courses “Human Health Examination and Assessment” and “Medical and Social Rehabilitation” in the formation of the professional competence of bachelors in nursing uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378;56/786;521
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2022.85.17


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу