Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сoцiальнo-пeдагoгiчнi умoви фoрмування гeндeрнoї культури cтудeнтiв унiвeрcитeту

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Васильченко, Олена Іванівна
dc.date.accessioned 2023-04-25T09:26:16Z
dc.date.available 2023-04-25T09:26:16Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Васильченко, Олена Іванівна. Сoцiальнo-пeдагoгiчнi умoви фoрмування гeндeрнoї культури cтудeнтiв унiвeрcитeту : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 – coцiальна пeдагoгiка / Васильченко Олена Іванівна ; наук. керівник Голованова Тетяна Петрівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 262 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39991
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі формування гендерної культури студентів у навчально-виховній роботі університету. У дослідженні теоретично обґрунтовано структуру гендерної культури (гендерні знання, цінності та норми); соціально-педагогічні умови формування гендерної культури студентів університету; компоненти (когнітивний, діяльнісний, рефлексивний), критерії (гендерна обізнаність, доцільна гендерна поведінка, гендерна чутливість) та рівні сформованості гендерної культури студентів університету. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the problem of formation of university students’ gender culture during educational process of the university. It is grounded the structure of gender culture (gender knowledge, gender values and gender norms), social pedagogical conditions of forming university students’ gender culture (creation of gender sensitive university environment based on the idea of gender equality to assimilate partnership’s relationship between sexes; support of students’ gender and cultural characteristics according to their age, natural and social cultural needs, interests for interpersonal communication to realize their gender identity; involving university students to common activity with representatives of non-governmental organizations to solve gender problems at the university and territorial community levels); components (cognitive, active, reflexive), criteria (gender awareness, gender-sensitive behavior; gender sensitivity) and levels of formation of university students’ gender culture. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject гендер uk
dc.subject культура uk
dc.subject гендерна культура uk
dc.subject гендерна культура студентів університету uk
dc.subject формування гендерної культури студентів університету uk
dc.subject gender uk
dc.subject culture uk
dc.subject gender culture uk
dc.subject university students’ gender culture uk
dc.subject formation of university students’ gender culture uk
dc.title Сoцiальнo-пeдагoгiчнi умoви фoрмування гeндeрнoї культури cтудeнтiв унiвeрcитeту uk
dc.title.alternative Social pedagogical conditions of formation of university students’ gender culture uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.013.42:173-057.875(043.5)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу