Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної самореалізації в оздоровчій діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author В'яла, Оксана Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-04-12T13:24:29Z
dc.date.available 2023-04-12T13:24:29Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation В'яла, Оксана Миколаївна. Формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної самореалізації в оздоровчій діяльності : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / В'яла Оксана Миколаївна ; наук. керівник Путров Сергій Юрійович ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 300 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39761
dc.description.abstract Вперше виявлено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної самореалізації в оздоровчій діяльності (розвиток і розуміння суб’єктами освітнього процесу можливостей професійної самореалізації в оздоровчій діяльності; поєднання традиційних методів навчання з інноваційними, спрямованими на моделювання професійних ситуацій, пов’язаних з оздоровчою діяльністю вчителя фізичної культури; поглиблення практичної складової підготовки студентів, активізація їх науково-дослідної роботи та підвищення значущості самоосвіти); розроблено модель формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної самореалізації в оздоровчій діяльності як систему, в якій функціонально взаємодіють цільовий, теоретико-методологічний, пізнавально-практичний (теоретична, діяльнісно-операційна на наукова складові) та аналітико- результативний блоки. uk
dc.description.abstract The effectiveness of pedagogical conditions for the formation of the readiness of future teachers of physical culture for professional self-realization in health-improving activities was found to be theoretically substantiated and experimentally verified (development and understanding of the subjects of the educational process of the possibilities of professional self-realization in the health activity; a combination of traditional teaching methods with innovative, aimed at modeling professional situations related to the health-improving activities of the teacher of physical culture; deepening of the practical component of students' preparation; activization of research work and increasing the importance of self-education); the developed model of the formation readiness of the future teachers of physical culture to professional self-realization in health improving activity as a system in which functionally interacting target, theoretical and methodological, cognitive-practical (theoretical, cognitive-informative on scientific components) and analytical results block. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject формування готовності uk
dc.subject майбутні учителі фізичної культури uk
dc.subject професійна самореалізація uk
dc.subject оздоровча діяльность uk
dc.subject formation uk
dc.subject readiness uk
dc.subject the future teachers of physical culture uk
dc.subject professional self-realization uk
dc.subject health-improving activity uk
dc.title Формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної самореалізації в оздоровчій діяльності uk
dc.title.alternative The formation of the readiness of the future teachers of physical culture for the professional self-realization in health-improving activities uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.091.3:373.5.011.3-051]:796(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу