Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методичний контент екологічної освіти і просвітництва

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Лазебна, Ольга Миколаївна
dc.contributor.author Лавріненко, Вікторія Михайлівна
dc.contributor.author Волошина, Наталія Олексіївна
dc.date.accessioned 2023-04-05T11:54:38Z
dc.date.available 2023-04-05T11:54:38Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Лазебна, О. М. Методичний контент екологічної освіти і просвітництва / О. М. Лазебна, В. М. Лавріненко, Н. О. Волошина // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. – 2022. – Вип. 44, т. 2. – С. 11-17. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39655
dc.description.abstract Еколого-просвітницька діяльність сучасного буття потребує специфіки щодо методичного контенту. Запити майбутнього окреслюють мотиваційні потреби діяльнісного компоненту учасника-громадянина суспільства. Екологічні мотиви акцентують на дієвості інструментарію просвітництва як продукту когнітивно-інформаційної платформи, що забезпечить необхідне спрямування поведінково-діяльнісного апарату культурного розвитку індивіда. Реалізація такого концептивного апарату вимагає застосування методичного інструментарію який розрахований на широкий загал населення з різним віковим, професійним статусом, тощо. В основі реалізації такого інструментарію є екологічне просвітництво, що сприяє формуванню екологічної компоненти особистісного зростання людини. Розробка інструментарію та обєднання його у воркшоп дозволяє реалізувати гармонію взаємовідносин людина – природа. Так, екологічна стежка та екологічна екскурсія є інструментарієм, що виконують одну із важливих функцій – формують екологозберігаючу поведінку у різних вікових груп, а також дозволяють поглибити, розширити і удосконалити розуміння біологічних закономірностей, підвищуючи відповідальність людей до збереження навколишнього середовища. Під час розробки та проведення таких компонентів важливе є їх пізнавальне та інформаційне наповнення, оскільки необхідно передати аудиторії оціночно-ціннісне бачення, судження про об’єкт чи місце його перебування, визначивши його випереджувальну роль. Майстер клас, як одна із форм активного навчання, дозволяє не тільки теоретично, а й практично застосувати зазначене при цьому підвищити професійні компетентності фахових спеціалістів та розширити набутий досвід, забезпечити формування мотивації та пізнавальної потреби слухачів у конкретній діяльності. Практично реалізовуючи, вище зазначений інструментарій − екологічна стежка, екологічна екскурсія, майстер-клас, досягається мета становлення особистості з набуттям досвіду та соціо громадянського обов’язку щодо збереження, охорони та раціонального користування природних ресурсів. uk
dc.description.abstract Ecological and educational activities of modern life need specifics in terms of methodological content. Inquiries of the future outline the motivational needs of the activity component of the participant-citizen of society. Environmental motives emphasize the effectiveness of the tools of education as a product of the cognitive information platform, which will provide the necessary direction of the behavioral and cultural apparatus of cultural development of the individual. The implementation of such a conceptual apparatus requires the use of methodological tools that are designed for the general population of different ages, professional statuses, and so on. At the heart of the implementation of such tools is environmental education, which contributes to the formation of the environmental component of personal growth. The development of tools and combining it into a workshop allows you to realize the harmony of the relationship between man and nature. Thus the ecological trail and ecological excursion are tools that perform one of the important functions – to form environmentally friendly behavior in different age groups as well to deepen, expand and improve understanding of biological patterns, increasing people’s responsibility to preserve the environment. The informational content is important in the development and implementation, of such components as it is necessary to convey to the audience the value-vision vision judgment about the object or its location defining its leading role.Master class as one of the forms of active learning allows not only theoretically but also practically to apply this to increase the professional competencies of professionals and expand the experience gained to ensure the formation of motivation and cognitive needs of students in specific activities. By practically implementing the above-mentioned tools – ecological trail, ecological excursion, master class, the goal of becoming a person with experience and socio-civic duty to preserve, protect and rationally use natural resources is achieved. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject еколого-просвітницька діяльність uk
dc.subject екологізація суспільства uk
dc.subject воркшоп uk
dc.subject екологічна стежка uk
dc.subject екологічна екскурсія uk
dc.subject майстер-клас uk
dc.subject ecological-educational activity uk
dc.subject greening of society uk
dc.subject workshop uk
dc.subject ecological trail uk
dc.subject ecological excursion uk
dc.subject master class uk
dc.title Методичний контент екологічної освіти і просвітництва uk
dc.title.alternative Methodological content of environmental education and enlightenment uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 37:37.033
dc.identifier.doi https://doi.org/10.32843/2663-6085/2022/44/2.2


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics