Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Мотивація майбутнього вчителя музичного мистецтва до навчальновиконавської діяльності: змістова структура

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цюй, Ге
dc.date.accessioned 2023-02-17T11:07:11Z
dc.date.available 2023-02-17T11:07:11Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Цюй Ге. Мотивація майбутнього вчителя музичного мистецтва до навчальновиконавської діяльності: змістова структура / Цюй Ге // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2022. - Вип. 28. - С. 108-115. - https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series14.2022.28.15 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39237
dc.description.abstract У статті розкрито змістову блочну структуру мотивації майбутніх учителів музичного мистецтва до навчально-виконавської діяльності, яка визначена як відкрита, гнучка динамічна система потребово-спонукального, фільтраційно-смислового та діяльнісно-цільового блоків. У відповідності до окреслених змістових блоків класифіковано функції досліджуваного феномену. Встановлено, що спонукальнодирективна та організуюча функції відповідають потребово-спонукальному блоку, смислоутворююча, стимулююча та поведінково-контролююча функції забезпечують функціонування фільтраційно-смислового блоку, регулятивно-спрямовуюча та пояснювально-структуруюча функції відповідають діяльнісно-цільовому блоку. На основі дослідження взаємодії функцій конкретизовано критерії сформованості потребово-спонукального, фільтраційно-смислового та діяльнісно-цільового блоків, а також показано взаємодію і взаємозв’язок означених змістових блоків. Сформульовано визначення понять мотиваційних утворень «рівень домагань» та «особистісна спрямованість» майбутнього вчителя музичного мистецтва. uk
dc.description.abstract The article reveals the component-block structure of the future teachers of musical art motivation to the training-performance activity, which is defined as an open, flexible dynamic system of needs-boost, filter-meaning and activity-target blocks. According to the outlined structural blocks classified the functions of the phenomenon under study. It is appropriate to investigate the content of the motivation of students of musical and pedagogical institutions for educational and performing activities. This phenomenon based on the understanding of important within the target vector of personal motivational orientation. On the other hand, the understanding of the motivation of future music teachers for educational and performing work should be carried out from the standpoint of understanding the stage process. At the same time, cognitive and artistic-aesthetic needs are realized; at the same time, this process continues due to the transformation of the specified needs into the corresponding intention regarding the implementation of educational activities. The successful course of this contributes to the further formation of the appropriate attitude to the understanding of own activity, and all this proves the readiness of students for independent educational and performance work. It was found that the motive and directive and organizing functions correspond to the impulse block, the sense forming, stimulating and behavioral-controlling functions ensure functioning of the filter-meaning block, regulatory-directing and explanatory-structuring functions correspond to the activity-target block. Based on the study of interaction functions the criteria of formation of motivational, filtering and semantic, and activitatively-targeted blocks are specified, and the interaction and interrelation of these structural blocks are shown. The definitions of motivational units "level of ambition" and "personal orientation" of a future music art teacher have been formulated. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher НПУ імені М.П. Драгоманова uk
dc.subject майбутній вчитель музичного мистецтва uk
dc.subject мотивація до навчально-виконавської діяльності uk
dc.subject змістові мотиваційні блоки uk
dc.subject функції мотивації особистості uk
dc.subject мотив uk
dc.subject потреба uk
dc.subject інтерес uk
dc.subject особистісний смисл uk
dc.subject намір uk
dc.subject рівень домагань uk
dc.subject установка uk
dc.subject готовність uk
dc.subject future teacher of musical art uk
dc.subject motivation to educational and performing activity uk
dc.subject structural motivational blocks uk
dc.subject functions of personal motivation uk
dc.subject motive uk
dc.subject need uk
dc.subject interest uk
dc.subject personal meaning uk
dc.subject intention uk
dc.subject level of ambition uk
dc.subject attitude uk
dc.subject readiness uk
dc.title Мотивація майбутнього вчителя музичного мистецтва до навчальновиконавської діяльності: змістова структура uk
dc.title.alternative Motivation of future music teacher to educational and performing activities: content structure uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу