Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Система підготовки вчителів німецької мови як іноземної в Німеччині

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Король, С. В.
dc.date.accessioned 2023-02-09T11:01:50Z
dc.date.available 2023-02-09T11:01:50Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Король, С. В. Система підготовки вчителів німецької мови як іноземної в Німеччині / С. В. Король // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Спецвипуск. Том 1. – С. 168-173. - DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2022.spec.1.32 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/39096
dc.description.abstract У статті розглянуто систему професійної підготовки вчителів німецької мови як іноземної в Німеччині на прикладі університету Грайфсвальд. Проаналізовано підготовку вчителів іноземної мови для закладів середньої освіти, констатовано відсутність розподілу на освітньо-кваліфікаційні рівні. Зазначено основні етапи професійної підготовки вчителів для закладів середньої освіти: університетська підготовка протягом п’яти років та проходження практики-стажування протягом 18–24 місяців. З’ясовано, що професійна підготовка вчителів німецької мови як іноземної відбувається іншим чином та передбачає три різні варіанти набуття кваліфікації вчителя німецької мови як іноземної: навчання за додатковою спеціальністю поряд з отриманням спеціальності “Середня освіта”; навчання за основною спеціальністю на бакалаврському рівні; навчання з обранням додаткового курсу поряд із філологічною спеціальністю на магістерському рівні. Розглянуто та охарактеризовано всі освітні пропозиції щодо отримання кваліфікації вчителя німецької мови як іноземної, проаналізовано змістове наповнення їх модулів. Констатовано гнучкість системи освіти в Німеччині, яка дозволяє поєднання різних варіантів отримання спеціальності, акцентовано на студентоцен-трованому навчанні, яке характеризується свободою вибору здобувачів. Зазначено переваги професійної підготовки вчителів німецької мови як іноземної в Німеччині. Зроблено висновок, що доцільним є впровадження позитивного досвіду професійної підготовки вчителів німецької мови як іноземної в освітній процес додаткової спеціальності “Середня освіта. Мова і література (німецька)” Хмельницького національного університету. Визначено, що подальшим перспективним напрямом досліджень може бути вивчення дистанційних форм підготовки майбутніх вчителів іноземної мови в Німеччині. uk
dc.description.abstract The article represents the system of professional preparation of teachers of German as a foreign language in Germany on the example of Greifswald University. The preparation of foreign language teachers for secondary education institutions is analyzed, the lack of division into educational and qualification levels is stated. The main stages of the professional preparation of teachers for secondary education institutions are identified: university study for five years and internship practice for eighteen to twenty-four months. It is found that the professional preparation of teachers of German as a foreign language takes place in a different way and involves three different options for acquiring the qualification of a teacher of German as a foreign language: preparation in an additional specialty along with obtaining the specialty “Secondary Education”; study in the main specialty at the bachelor’s level; study with the choice of an additional course along with a philological specialty at the master’s level. All educational programs for obtaining the qualification of a teacher of German as a foreign language are considered and characterized, the content of their modules is analyzed. The advantages of professional training of teachers of German as a foreign language in Germany are noted. It is concluded that it is expedient to introduce the positive experience of professional training of teachers of German as a foreign language into the educational process of the additional specialty “Secondary Edu-cation. Language and Literature (German)” of Khmelnytskyi National University. It is determined that the study of remote forms of training of future foreign language teachers in German can be further perspective area of research. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject професійна підготовка вчителів іноземної мови uk
dc.subject німецька як іноземна мова uk
dc.subject закордонний досвід uk
dc.subject professional preparation of foreign language teachers uk
dc.subject German as a foreign language uk
dc.subject foreign experience uk
dc.title Система підготовки вчителів німецької мови як іноземної в Німеччині uk
dc.title.alternative System of Preparation German Language Teachers as Foreign Language uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics