Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Перегляд Наукові праці Факультету соціології та соціальної політики по темі "людина"

ISSN: 2310-8290

Перегляд Наукові праці Факультету соціології та соціальної політики по темі "людина"

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Андрущенко, Віктор Петрович (2020)
    Агресивність, як водиться, визначають як стійку рису особистості, що виявляється у дієвому прояві нетерпимості до іншої позиції чи поведінки, неприйнятті стану справ у колективі, існуючого порядку речей, їх заперечення, ...
  • Андрущенко, Віктор Петрович (Педагогічна преса, 2012)
    Нещодавно у Києві відбулись загальні збори Національної академії наук України, де обговорювалися питання про посилення ролі науки в процесі державотворення та розвиток її основних напрямів. У контексті обговорення ...
  • Андрущенко, Віктор Петрович (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014)
    Аналізуються радикальні змін, що відбуваються в системі освіти, як відповідь на виклики глобальних суспільних зрушень; автор зазначає, що в сучасних умовах важливим є завдання формування нової аксіологічної платформи, на ...
  • Андрущенко, Віктор Петрович (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016)
    Аналізуються проблеми та перспективи розвитку української освіти, суспільне значення педагогічної освіти, проблеми підготовки нового вчителя, місце та роль у цьому процесі НПУ імені М.П. Драгоманова. Автор підкреслює, що ...
  • Уваркіна, О. В. (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012)
    У статті проаналізовано історичні та філософські передумови процесу формування філософських засад української освіти, сукупність яких розглянуто як парадигму національної системи освіти.
  • Андрущенко, Віктор Петрович (2019)
    Аналізуються основні тренди розвитку освіти в глобальному освітньому просторі; автор підкреслює, що чвертьстолітній досвід цивілізації ХХІ ст. виокремлює комплекс трендів, за якими вона має розгортатись у майбутньому. ...
  • Андрущенко, Тетяна Вікторівна (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010)
    У статті аналізуються форми громадських об’єднань в країнах Європи і світу та їх роль у формуванні взаєморозуміння та толерантності між народами.
  • Андрущенко, Віктор Петрович (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014)
    Аналізується феномен демократичної культури, її формування та реалізація в різноманітних сферах суспільної та індивідуальної життєдіяльності особистості; в Україні цей процесс відбувається через подолання тоталітарної ...
  • Андрущенко, Віктор Петрович (Вадекс, 2014)
    Аналізується роль та значення демократії як принципу організації та змістовного визначення сучасної освіти для України та європейського простору; автор аналізує демократію як універсальну ціннісну установку, що охоплює всі ...
  • Андрущенко, Віктор Петрович (2021)
    Аналізується статус і роль керівника закладу освіти та галузі загалом в Україні періоду її незалежного розвитку; суперечності становлення та розвитку нової кадрової генерації в освіті; автор наголошує на необхідності ...
  • Андрущенко, Віктор Петрович (2020)
    Аналізуються проблеми та завдання впровадження проєкту «Педагогічна конституція Європи», спрямованого на підготовку нового вчителя для об’єднаної Європи ХХІ століття; зазначається, що саме вчитель має взяти на себе ...
  • Андрущенко, Віктор Петрович (Вадекс, 2015)
    Аналізуються проблеми та перспективи розвитку освіти в контексті нового Закону України «Про вищу освіту»; обґрунтовується, що основним питанням сьогодення для освіти є питання про зміну філософії й загальної архітектоніки ...
  • Андрущенко, Віктор Петрович (Педагогічна преса, 2013)
    Аналізується конституційний процес педагогічного простору Європи, який знаменує прийнят- тя стратегічного документу – Педагогічної конституції Європи. Підкреслюється значення і роль створення духовно-аксіологічної ...
  • Бех, Юлія Володимирівна (2015)
    У статті розглянуто потребу зміни світоглядної позиції на зміст освіти ХХІ ст. під впливом становлення планетарної особистості, розгортання суспільства знань, формування планетарного соціального організму. Подано алгоритми ...
  • Бех, Володимир Павлович; Бех, Юлія Володимирівна; Туленков, Микола Васильович (Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова; Ореол-Сервіс, 2020)
    Аналізується явище механізму системного мислення особистості людини; в контексті вчення С. Л. Рубинштейна щодо мислення людини, а саме операції: аналізу-синтезу, абстрагування і узагальнення, власної концепції інформаційної ...
  • Андрущенко, Віктор Петрович (2019)
    Розбудова національної системи освіти є одним з головних (якщо й не головним!) напрямів українського державотворення. Адже головним суб’єктом усіх процесів, що здійснюються, є людина. І залежно від того, яку систему знань, ...
  • Андрущенко, Віктор Петрович (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018)
    Створення національної системи освіти, здійснення освітніх трансформацій вищої та професійної школи, що забезпечили входження до болонського простору освіти, аж ніяк не означає, що всі завдання, пов’язані з реформою галузі, ...
  • Андрущенко, Віктор Петрович (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017)
    Досліджується філософський сенс «насильства» та особливості його вияву в освіті, основні форми насильства в системі освіти та його подолання (викорінення) як завдання демократизації освіти. Автор стверджує, що з давніх ...
  • Андрущенко, Віктор Петрович (2018)
    Аналізується місце і роль освіти в контексті еволюції таких форм духовно-практичного освоєння світу, як наука, культура, мистецтво, мораль, релігія тощо; автор стверджує, що освіта у всі часи й для всіх народів слугувала ...
  • Андрущенко, Віктор Петрович (2021)
    З часів становлення людини як «homo sapiens» суспільство намагається навчати дітей, виховати у них здатність до самостійного життя та праці. Задля цього старші покоління передають дітям історично накопичений та власний ...