Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Особливості застосування цифрових технологій у підготовці майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в системі професійної освіти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Макаренко, Леся Леонідівна
dc.contributor.author Гамула, Ігор Андрійович
dc.contributor.author Чиж, В. В.
dc.date.accessioned 2023-01-16T12:45:15Z
dc.date.available 2023-01-16T12:45:15Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Макаренко, Л. Л. Особливості застосування цифрових технологій у підготовці майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в системі професійної освіти / Л. Л. Макаренко, І. А. Гамула, В. В. Чиж // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Випуск СLІII (153). – C. 80-89. - DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-153.2022.09 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38833
dc.description.abstract У статті висвітлено питання оволодіння сучасними цифровими технологіями і ресурсами та їхнього використання, що стає одним з основних компонентів професійної підготовки сучасного фахівця у галузі фізичної культури і спорту. Це пов’язано з інтенсивним розвитком суспільства, необхідністю адаптації фахівців до нових життєвих реалій, а також із впровадженням дистанційного навчання. Розглянуто наукові погляди вчених на питання модернізації професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі фізичної культури і спорту, які характеризуються різноаспектністю, що можна пояснити наявністю значної кількості тлумачень понять, які останніми роками отримали поширення у галузі фізичної культури і спорту, зокрема: “освіта”, “цифрова компетентність”, “цифровізація” тощо. Нинішня система освіти ґрунтується на необхідності розвитку творчих здібностей здобувачів освіти, що надаватиме можливість швидко приймати рішення та вирішувати проблеми у майбутній професійній діяльності. З огляду на це, викладачі та студенти повинні активно використовувати цифрові технології під час навчання, щоб підвищити ефективність перебігу освітнього процесу. Зазначено, що сучасні умови організації та реалізації комунікації між викладачем і здобувачами освіти вимагають розроблення і впровадження в освітній процес профільних ЗВО професійно орієнтованих програмних і програмно-педагогічних засобів і курсів. Доведено, що у галузі фізичної культури і спорту, як і в багатьох інших, виникла необхідність переходу від традиційних засобів до використання цифрових технологій, які дають можливість здійснювати збір, обробку і передачу інформації, проводити самоосвітню діяльність та фізкультурно-оздоровчу роботу з населенням, якісно змінювати зміст, методи та організаційні форми навчання, займатися підготовкою висококваліфікованих спортсменів тощо. uk
dc.description.abstract The article states that the issue of mastering modern digital technologies and resources and their use becomes one of the main components of the professional training of a modern specialist in the field of physical culture and sports. This is due to the intensive development of society, the need to adapt specialists to new life realities, as well as the introduction of distance learning. The scientific views of scientists on the issue of modernization of professional training of future specialists in the field of physical culture and sports, which are characterized by diversity, which can be explained by the presence of a significant number of interpretations of concepts that have become widespread in the field of physical culture and sports in recent years, in particular: “education”, “digital competence”, “digitalization”, etc. The current education system is based on the need to develop the creative abilities of students, which will provide an opportunity to quickly make decisions and solve problems in future professional activities. With this in mind, teachers and students should actively use digital technologies during education in order to increase the efficiency of the educational process. It is noted that the modern conditions for the organization and implementation of communication between the teacher and students of education require the development and introduction into the educational process of professional higher education professional-oriented program and program-pedagogical tools and courses. It has been proven that in the field of physical culture and sports, as in many others, there was a need to transition from traditional means to the use of digital technologies, which make it possible to collect, process and transmit information, to carry out self-educational activities and physical culture and health work with the population, qualitatively to change the content, methods and organizational forms of education, engage in the training of highly qualified athletes, etc. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject галузь фізичної культури і спорту uk
dc.subject інформатизація uk
dc.subject цифрові технології uk
dc.subject інтерактивне освітнє середовище uk
dc.subject цифрова компетентність uk
dc.subject the field of physical culture and sports uk
dc.subject informatization uk
dc.subject digital technologies uk
dc.subject interactive educational environment uk
dc.subject digital competence uk
dc.title Особливості застосування цифрових технологій у підготовці майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в системі професійної освіти uk
dc.title.alternative Peculiarities of the use of digital technologies in the training of future physical culture and sports specialists in the professional education system uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics