Сьогодні стратегічне управління починається безпосереднім впливом на стереотипи, які визначають суспільні почуття і є поширювачами суспільної думки. У статті розглядаються форми стратегічного управління як стереотипізація, суспільна думка. Проведений аналіз ефективності трудової діяльності. Акцентується увага на значущості суспільної думки для управлінських процесів, суб’єктів управлінської діяльності, які бажають завоювати пріоритетні позиції. Такі суб’єкти повинні прагнути зробити свої позиції та погляди доступними для інших людей, щоб не доводити їх до ізоляції. Зазначено, що стереотипи мають насамперед пізнавальну та мотиваційну функції. З пізнавального погляду, стереотип дає інформацію в легкій та зручній формі. Однак ця інформація вельми далека від реальності і здатна дезорієнтувати і маніпулювати людиною. З управлінського погляду, стереотипи ще більш ненадійні. Людина, яка обґрунтовує своє рішення через масові уявлення, а не на фактах, серйозно ризикує. У більшості випадків стереотипи використовують не для позитивних цілей. Стереотипи почасти є знаряддям пропаганди суспільної думки расизму та ксенофобії. У стратегічному управлінні вплив стереотипів – це один з основних психологічних методів впливу на масову аудиторію. На відміну від неупередженого інформування і комунікативного тиску, переконання, щоб бути успішним, повинна спонукати до дії, тобто повинна мати агітаційний характер. Стереотипи засновано на апеляції до цінностей і мотивів людини, що лежать в основі прийняття рішень щодо проведення тих чи інших дій. Стереотипи, суспільна думка спираються на істотну в людей потребу в пізнанні та існуванні. Однак з метою оптимізації в досягненні стратегічного управління потреби можуть створюватися штучно. Нові потреби вимагають свого задоволення, що стимулює насамперед розвиток виробництва.
Сегодня стратегическое управление начинается непосредственным влиянием на стереотипы, которые определяют общественные чувства и являются распространителями общественного мнения. В статье рассматриваются формы стратегического управления как стереотипизации, общественная мысль. Проведенный анализ эффективности трудовой деятельности. Акцентируется внимание на значимости общественной мысли для управленческих процессов, субъектов управленческой деятельности, которые желают завоевать приоритетные позиции. Такие субъекты должны стремиться сделать свои позиции и взгляды доступными для других людей, чтобы не доводить их до изоляции.
Отмечено, что стереотипы исполняют прежде всего познавательную и мотивационную функции. С познавательной точки зрения, стереотип дает информацию в легкой и удобной форме. Однако эта информация весьма далека от реальности и способна дезориентировать и манипулировать человеком. С управленческой точки зрения, стереотипы еще более ненадежны. Человек, который обосновывает свое решение через массовые представления, а не на фактах, серьезно рискует. В большинстве случаев стереотипы используют не для положительных целей. Стереотипы отчасти является орудием пропаганды общественного мнения расизма и ксенофобии. В стратегическом управлении влияние стереотипов – это один из основных психологических методов воздействия на массовую аудиторию. В отличие от беспристрастного информирования и коммуникативного давления, убеждение, чтобы быть успешным, должно побуждать к действию, то есть должно иметь агитационный характер. Стереотипы основаны на апелляции к ценностям и мотивам человека, лежащие в основе принятия решений о проведении тех или иных действий. Стереотипы, общественное мнение опираются на существенную у людей потребность в познании и существовании. Однако с целью оптимизации в достижении стратегического управления необходимости могут создаваться искусственно. Новые потребности требуют своего удовлетворения, что стимулирует прежде всего развитие.
Today, strategic management begins with a direct impact on stereotypes that define public feelings and are disseminators of public opinion. The article considers the forms of strategic management as stereotyping, public opinion. The analysis of labor activity efficiency is carried out. Emphasis is focused on the importance of public opinion for management processes, subjects of management activity who want to win priority positions. Such subjects should strive to make their positions and views accessible to other people, in order not to lead them to isolation. It is noted that stereotypes have primarily cognitive and motivational functions. From a cognitive point of view, the stereotype provides information in an easy and convenient way. However, this information is very far from reality and can disorient and manipulate a person. From a managerial point of view, stereotypes are even more unreliable. A person who bases his decision on mass perceptions rather than facts is at serious risk. In most cases, stereotypes are not used for positive purposes. Stereotypes are partly a tool for promoting public opinion, racism and xenophobia. In strategic management, the influence of stereotypes is one of the main psychological methods of influencing the mass audience. Unlike unbiased information and communicative pressure, persuasion, in order to be successful, must motivate action, that is, it must be agitational. Stereotypes are based on appeals to human values and motives that underlie decisions about certain actions. Stereotypes, public opinion are based on the essential human need for knowledge and existence. However, in order to optimize the achievement of strategic management, needs can be created artificially. New needs demand their satisfaction, which primarily stimulates the development of production.