Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Вища школа України в ракурсі інтеграції до європейського науково-освітнього простору

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шеремет, Марія Купріянівна
dc.contributor.author Супрун, Дар’я Миколаївна
dc.date.accessioned 2022-12-22T14:16:30Z
dc.date.available 2022-12-22T14:16:30Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Шеремет, М. Вища школа України в ракурсі інтеграції до європейського науково-освітнього простору / М. Шеремет, Д. Супрун // Вища освіта України. – 2021. – № 3. – С. 46-52. - DOI 10.31392/NPU-VOU.2021.3(82).06 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38711
dc.description.abstract Проведено аналітичний огляд тенденцій розвитку вищої школи в ракурсі інтеграції до європейського науково­освітнього простору. Висвітлено нагальний стан становлення інклюзивного, інноваційного, соціально згуртованого суспільства. Схарактеризовано концепції реформування, базиси перспективного бачення розвитку вітчизняної вищої освіти. Акцентується увага на важливості та необхідності вивчення і втілення передового досвіду зарубіжних країн у контексті вищої освіти. Визначено ключові параметри для забезпечення конкурентоспроможності фахівця. Отже, з’ясовано шляхи та перспективи модернізації професійної підготовки в умовах інклюзії. uk
dc.description.abstract An analytical review of trends in the development of higher education in the perspective of integration into the European scientific and educational space is conducted. The current state of formation of an inclusive, innovative, socially cohesive society is highlighted. The concepts of reforming, bases of a perspective vision of development of domestic education are characterized. The attention is focused on the importance and necessity of studying and providing the best practices of foreign countries in the context of higher education. The key parameters for ensuring the competitiveness of specialist are determined: a high overall level of development of the national education system; assimilation of new and advanced experience acquired in the process of cooperation with foreign countries; ensuring the quality of services in the internal and external markets of educational services; availability of quality educational and research infrastructure; development of strategic partnership; development of mobility. So, the ways and prospects of modernization of professional training in the conditions of inclusion are clarified. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject система професійної підготовки uk
dc.subject інтернаціоналізація uk
dc.subject вища освіта uk
dc.subject мобільні міжнародні студенти uk
dc.subject іноземні студенти uk
dc.subject інклюзія uk
dc.subject professional training systems uk
dc.subject internationalization uk
dc.subject higher education uk
dc.subject mоbile іnternational students uk
dc.subject foreign students uk
dc.subject inclusion uk
dc.title Вища школа України в ракурсі інтеграції до європейського науково-освітнього простору uk
dc.title.alternative Higher school of Ukraine in the perspective of integration to the european scientific and educational space uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу