Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблеми удосконалення професійної підготовки майбутнього вчителя географії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Адобовська, М. В.
dc.date.accessioned 2022-11-28T13:54:13Z
dc.date.available 2022-11-28T13:54:13Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Адобовська, М. В. Проблеми удосконалення професійної підготовки майбутнього вчителя географії / М. В. Адобовська // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. CXХХVІІ (137). - C. 5-13. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38396
dc.description.abstract У статті розкрито сутність поняття професійної підготовки, встановлено її мету та нагальну необхідність вдосконалення професійної підготовки майбутнього вчителя географії. Професійна діяльність сучасного вчителя географії відповідно до цілей сучасної загальної освіти, в умовах його стандартизації та гуманізації, включає різні види діяльності: пізнавальну, дослідницьку, комунікативну, проектну, діагностичну, самоосвітню та ін. На основі результатів теоретичного аналізу, анкетування студентів і викладачів, а також проведення експериментального дослідження, та порівняння з контрольною групою, було конкретизовано проблеми та встановлено невідповідності програми професійної підготовки вчителів до сучасних вимог освітньо-виховного процесу у школі. У ході експерименту використовувалися перспективні інтерактивні методи навчання. Підсумовуючи результати на основі другої анкети серед контрольної групи за обраними критеріями, виявлено рівень професійної підготовки студентів. За результатами дослідження визначено можливі шляхи вдосконалення підготовки студентів до педагогічної діяльності та визначення перспективних напрямків у вирішенні проблем підвищення кваліфікації студентів географії. uk
dc.description.abstract В статье раскрыта сущность понятия профессиональной подготовки, установлено ее цели и необходимость совершенствования профессиональной подготовки будущего учителя географии. Профессиональная деятельность современного учителя географии в соответствии с целями современного образования, в условиях его стандартизации и гуманизации, включает различные виды деятельности: познавательную, исследовательскую, коммуникативную, проектную, диагностическую, самообразовательную и др. На основе результатов теоретического анализа, анкетирования студентов и преподавателей, были конкретизированы проблемы и установлено несоответствия программы профессиональной подготовки учителя к современным требованиям образовательно-воспитательного процесса в школе. В ходе эксперимента использовались перспективные интерактивные методы обучения. Подводя итоги на основе повторной анкеты среди контрольной и экспериментальной группы по выбранным критериям, выявлен уровень профессиональной готовности студентов. По результатам исследования определены возможные пути совершенствования подготовки студентов к педагогической деятельности и определение перспективных направлений в решении проблем повышения квалификации студентов географов. uk
dc.description.abstract The article reveals the essence of the concept of vocational training, establishes its goals and the need to improve the professional training of the future teacher of geography. The professional activities of the modern teacher of geography in accordance with the goals of modern education, in terms of its standardization and humanization, include various activities: cognitive, research, communication, design, diagnostic, self-education, etc. On the basis of the results of theoretical analysis, questioning of students and teachers, problems were specified and inconsistencies found in the teacher training program to the modern requirements of the educational process at school. During the experiment, promising interactive teaching methods were used. Summing up on the basis of a repeated questionnaire among the control and experimental groups according to selected criteria, the level of students’ professional readiness was revealed. According to the results of the study, possible ways of improving the preparation of students for pedagogical activity and the identification of promising directions in solving the problems of raising the qualifications of students of geography. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject компетентнісний підхід uk
dc.subject вдосконалення професійної підготовки uk
dc.subject студенти uk
dc.subject майбутні вчителі географії uk
dc.subject профессиональная подготовка uk
dc.subject компетентностный подход uk
dc.subject совершенствования профессиональной подготовки uk
dc.subject студенты uk
dc.subject будущие учителя географии uk
dc.subject professional training uk
dc.subject competency approach uk
dc.subject improvement of professional training uk
dc.subject students uk
dc.subject future geography teachers uk
dc.title Проблеми удосконалення професійної підготовки майбутнього вчителя географії uk
dc.title.alternative Problems of improving the professional training of the future teacher of geography uk
dc.title.alternative Проблемы усовершенствования профессиональной подготовки будущего учителя географии uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу