Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сучасні методи виробничого навчання для формування ключових кваліфікацій робітників (досвід Федеративної Республіки Німеччини)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дубина, Л. О.
dc.date.accessioned 2022-11-28T13:19:41Z
dc.date.available 2022-11-28T13:19:41Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Дубина, Л. О. Сучасні методи виробничого навчання для формування ключових кваліфікацій робітників (досвід Федеративної Республіки Німеччини) / Л. О. Дубина // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. CXХХVІІ (137). - C. 77-82. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38387
dc.description.abstract У статті проаналізовано позиції теорії і практики підготовки молоді Федеративної Республіки Німеччини (ФРН) до зайнятості. Особливу увагу приділено досвіду навчання “ключовим кваліфікаціям” в межах основної форми професійного навчання – дуальної системи професійного навчання. uk
dc.description.abstract В статье проанализированы позиции теории и практики подготовки молодёжи Федеральной Республики Германии (ФРГ) к занятости. Особенное внимание уделено опыту обучения “ключевым квалификациям” в пределах основной формы профессиональной учебы – дуальной системы профессионального обучения. uk
dc.description.abstract The article analyzes the positions of theory and practice of preparation of youth of the Federal Republic of Germany (Germany) for employment. Particular attention is paid to the experience of learning “key qualifications” within the main form of vocational training – dual vocational training system. One of the trends that characterize the German vocational training system is the emergence of new corporate training programs (special term courses at enterprises and educational centers, a modular system – a fast way to obtain qualifications, introductory courses – to get a general understanding of the chosen professions, etc.). Dual education system optimization initiatives are being developed by the German government, embracing new programs aimed at facilitating the transition from one qualification to another, from one level to another. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject виробниче навчання uk
dc.subject професійне навчання uk
dc.subject дуальна система професійного навчання uk
dc.subject ключові кваліфікації uk
dc.subject производственное обучение uk
dc.subject профессиональная учеба uk
dc.subject дуальная система профессионального обучения uk
dc.subject ключевые квалификации uk
dc.subject industrial training uk
dc.subject vocational training uk
dc.subject dual vocational training system uk
dc.subject key qualifications uk
dc.title Сучасні методи виробничого навчання для формування ключових кваліфікацій робітників (досвід Федеративної Республіки Німеччини) uk
dc.title.alternative Современные методы производственного обучения для формирования ключевых квалификаций рабочих (опыт Федеральной Республики Германии) uk
dc.title.alternative Modern methods of production training for the formation of key qualifications of workers (experience of the federal republic of germany) uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу