Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Елементи компетентнісно орієнтованого навчання в школах Підкарпатської Русі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Петечук, А. Р.
dc.date.accessioned 2022-11-28T12:25:34Z
dc.date.available 2022-11-28T12:25:34Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Петечук, А. Р. Елементи компетентнісно орієнтованого навчання в школах Підкарпатської Русі / А. Р. Петечук // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. CXХХVІІ (137). - C. 125-134. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38381
dc.description.abstract Актуальність розглядуваної у статті проблеми випливає із потреби у розвитку компетентнісно орієнтованого навчання у сучасній школі. З огляду на те, що у процесі розвитку освітніх систем напрацьовувався досвід практично орієнтованої, “наближеної до життя” школи, то його варто проаналізувати, переосмислити і узагальнити. У статті проаналізовано досвід організації навчання, спрямованого на розвиток в учнів прикладних знань, умінь і навичок, який існував у школах Підкарпатської Русі. Це дозволяє наблизитись до розуміння компетентнісного підходу у формування змісту освіти. uk
dc.description.abstract Актуальность рассматриваемой в статье проблемы выплывает из потребности в развитии компетентностно ориентированного обучения в современной школе. Ввиду того, что в процессе развития образовательных систем нарабатывался опыт практически ориентированной, “приближенной к жизни” школы, то его стоит проанализировать, переосмыслить и обобщить. В статье проанализирован опыт организации учебы, направленной на развитие у учеников прикладных знаний, умений и навыков, который существовал в школах Подкарпатской Руси. Это позволяет приблизиться к пониманию компетентностного подхода в формировании содержания образования. uk
dc.description.abstract The actuality of the problem of article follows from the need for the development of competence-oriented learning in the modern school. Given the fact, that in the process of the development of educational systems the experience of a practically oriented, “close to life” school has developed, then it should be analyzed, rethought and generalized. The paper suggests the analysis of the experience of organizing training, aimed at developing students' applied knowledge, skills and abilities that existed in schools of Pidkarpatska Rus. It allows to get closer to understanding the competency approach in the formation of the content of education. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject Підкарпатська Русь uk
dc.subject школи uk
dc.subject навчальні програми uk
dc.subject компетентнісний підхід uk
dc.subject Подкарпатская Русь uk
dc.subject школы uk
dc.subject учебные программы uk
dc.subject компетентностний подход uk
dc.subject Pidkarpatska Rus uk
dc.subject schools uk
dc.subject educational programs uk
dc.subject competent approach uk
dc.title Елементи компетентнісно орієнтованого навчання в школах Підкарпатської Русі uk
dc.title.alternative Элементы компетентностно ориентированного обучения в школах Подкарпатской Руси uk
dc.title.alternative Elements of the competently principal training in schools of Pidkarpatska Rus (1919–1938) uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу