Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Структурування змісту освітньої галузі “Технологія” та завдання нового етапу її формування

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Юрженко, Володимир Васильович
dc.date.accessioned 2022-11-25T12:53:21Z
dc.date.available 2022-11-25T12:53:21Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Юрженко, В. В. Структурування змісту освітньої галузі “технологія” та завдання нового етапу її формування / В. В. Юрженко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. СXХIV (124). – С. 255-262. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38366
dc.description.abstract Стаття присвячення визначенню позицій щодо системної розробки структурування змісту освітньої галузі “Технологія” в основній школі. У статті концентрується увага на основних принципах відбору змісту навчального матеріалу за віковими показниками і завдань, які будуть стояти у майбутньому перед освітньою галуззю “Технологія”, та позицій щодо створення комплексу певних систем навчання. Реалізації в загальноосвітніх навчальних закладах нових підходів щодо формування інваріантної і варіативної частини програми “Трудове навчання” також знайшли відображення у змісті статті. uk
dc.description.abstract Статья посвящение определению олекці по системной разработке структурирования содержания образовательной отрасли “Технология” в основной школе. В статье концентрируется внимание на основных принципах отбора содержания учебного материала исходя из возрастных показателей учеников и задач, которые будут стоять в будущем перед образовательной отраслью “Технология”, и позиций по созданию комплекса определенных систем обучения. Реализации в общеобразовательных учебных заведениях новых подходов к формированию инвариантной и вариативной части программы “Трудовое обучение” также нашли отражение в содержании. uk
dc.description.abstract Article on the definition of positions on the development of the system of structuring the content of the education industry “Technology” in the primary school. The article focuses attention on the basic principles of selection of the content of educational material on the basis of age-specific students and the tasks that will stand in the future to the educational sector “Technology”, and positions to create a certain complex learning systems. Implementation in secondary schools for new approaches to the formation of invariant and variable part of the program “Labour Studies” is also reflected in the content. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject система uk
dc.subject техніко-технологічна культура uk
dc.subject освітня галузь “Технологія” uk
dc.subject трудове навчання uk
dc.subject принципи відбору змісту uk
dc.subject вікові показники uk
dc.subject комплекс систем навчання uk
dc.subject технико-технологическая культура uk
dc.subject образовательная отрасль “Технология” uk
dc.subject трудовое обучение uk
dc.subject принципы отбора содержания uk
dc.subject возрастные показатели uk
dc.subject комплекс систем обучения uk
dc.subject system uk
dc.subject technical and technological culture uk
dc.subject the educational sector “Technology” uk
dc.subject labour studies uk
dc.subject principles of selection of content uk
dc.subject age-specific uk
dc.subject complex learning systems uk
dc.title Структурування змісту освітньої галузі “Технологія” та завдання нового етапу її формування uk
dc.title.alternative Structuring the content of the educational branch “Technology” and the problem of a new stage of its formation uk
dc.title.alternative Структурирование содержания образовательной отрасли “Технология” и задачи нового этапа ее формирования uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics