Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Музично-сценічна діяльність як засіб формування професійно-особистісних цінностей майбутнього вчителя музичного мистецтва

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кондратенко, Ганна Григорівна
dc.date.accessioned 2022-11-24T11:03:03Z
dc.date.available 2022-11-24T11:03:03Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Кондратенко, Г. Г. Музично-сценічна діяльність як засіб формування професійно-особистісних цінностей майбутнього вчителя музичного мистецтва / Г. Г. Кондратенко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. СXХIV (124). – С. 94-101. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38340
dc.description.abstract У статті розглядаються особливості музично-сценічної діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва, яка виступає як засіб формування їх професійно-особистісних цінностей. Подано визначення професійно-особистісних цінностей та розкрито значення їх формування для самореалізації особистості у професійній діяльності. Розглянуто сутність музично-сценічної діяльності, її витоки та процес розвитку, визначено існуючі форми (виконавську та театралізовану). Визначено функції, які виконує музично-сценічна діяльність (аксіологічна, професійна, виховна, загальнорозвиваюча, комунікативна). Запропоновано її складові (музично-виконавську, театралізовану, літературно-поетичну, хореографічну). Окреслена поетапна структура формування професійно-особистісних цінностей в музично-сценічній діяльності. Доведена роль музиканта-педагога та освітнього середовища у процесі формування професійно-особистісних цінностей засобами музично-сценічної діяльності. uk
dc.description.abstract В статье рассматриваются особенности музыкально-сценической деятельности будущих учителей музыкального искусства, которая выступает как средство формирования их профессионально-личностных ценностей. Дано определение профессионально-личностных ценностей и раскрыто значение их формирования для самореализации личности в профессиональной деятельности. Рассмотрены сущность музыкально-сценической деятельности, ее истоки и процесс развития, определены существующие формы (исполнительская и театрализованная). Определены функции, которые выполняет музыкально-сценическая деятельность (аксиологическая, профессиональная, воспитательная, общеразвивающая, коммуникативная). Предложено ее составляющие (музыкально-исполнительская, театрализованная, литературно-поэтическая, хореографическая). Обозначена поэтапная структура формирования профессионально-личностных ценностей в музыкально-сценической деятельности. Доказана роль музыканта-педагога и образовательной среды в процессе формирования профессионально-личностных ценностей средствами музыкально-сценической деятельности. uk
dc.description.abstract In the article the features of future teachers of music stage and musical activity, serving as a source of their professional and personal values, have been considered. Also the definitions of the professional and personal values and values disclosed for forming their self-identity in professional activity have been formulated. The essence of musical and theatrical activity, its origins and development, identified existing forms (and theatrical performance), have been investigated. The functions performed by the musical and theatrical activity (axiological, professional, educational, general developmental, communication) and the components of the musical and theatrical activity (musical and performance, theatrical, literary and poetry, dance) have been defined. Also the phased structure formation of the professional and personal values in music and stage activity have been outlined. The teacher’s of music and the educational environment’s role in the process of professional and personal values forming by means of musical and theatrical activities have been proved. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject музично-сценічна діяльність uk
dc.subject професійно-особистісні цінності uk
dc.subject майбутній учитель музичного мистецтва uk
dc.subject музыкально-сценическая деятельность uk
dc.subject профессионально-личностные ценности uk
dc.subject будущий учитель музыкального искусства uk
dc.subject musical and stage activity uk
dc.subject professional and personal values uk
dc.subject future teacher of music uk
dc.title Музично-сценічна діяльність як засіб формування професійно-особистісних цінностей майбутнього вчителя музичного мистецтва uk
dc.title.alternative Музыкально-сценическая деятельность как средство формирования профессионально-личностных ценностей будущого учителя музыкального искусства uk
dc.title.alternative Musical and stage activity as means of formation of professional and personal values of the future teachers of music uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу