ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мухацький, М. | |
dc.date.accessioned | 2022-11-22T11:46:00Z | |
dc.date.available | 2022-11-22T11:46:00Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Мухацький, М. Віртуальний простір як місце соціальної активності осіб із особливими освітніми потребами у Польщі / М. Мухацький // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. CXХХVІІ (137). - C. 224-230. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38324 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості використання віртуального простору в сучасному освітньому процесі. Віртуальний простір має свою специфіку, потребує від педагога вироблення певних умінь та навичок, а також надає змогу особам з особливими освітніми потребами соціалізуватися, знайомитися з іншими людьми, здобувати знання тощо. Зазначено, що до появи IT-технологій особистості з особливими освітніми потребами були дещо ізольовані від зовнішнього світу, адже не могли повноцінно виконувати усі функції як члени суспільства, як здобувачі освіти. На сьогодні освітній процес значно полегшився, не втрачаючи при цьому своєї ефективності, оскільки навчатися можуть всі, ще й у рівних умовах. Вказано, що віртуальний простір відіграє важливу роль для осіб з особливими освітніми потребами не лише безпосередньо у навчанні, а ще і в адаптації до сучасних реалій, налагоджені комунікації з педагогом та іншими учасниками освітнього процесу, реалізації власних амбіцій, привчанні до самостійності. У Польщі віртуальний простір використовується як місце найбільшої активності осіб з особливими освітніми потребами, як джерело їхньої самореалізації. Дієвою є також своєрідна взаємодія людей з особливими освітніми потребами, оскільки за таких умов вони прагнуть допомагати одне одному, підтримувати та ділитися набутим досвідом, в результаті чого швидше запам’ятовують необхідний матеріал, виправляють власні помилки, проявляють творчі здібності, креативність, а також емпатію до інших. Доведено, що за допомогою використання віртуального простору в освітньому процесі можуть задовольнятися такі загальні потреби, як: фізичне та психічне існування; відчуття соціальної приналежності та духовного розуміння світу, місцева й економічна приналежність, становлення через особистісний розвиток і якісне проведення вільного часу. | uk |
dc.description.abstract | The article examines the peculiarities of using virtual space in the modern educational process. The virtual space has its own specifics, it requires the teacher to develop certain skills and abilities, and it also enables people with special educational needs to socialize, get to know other people, gain knowledge, etc. It is noted that before the advent of IT technologies, persons with special educational needs were somewhat isolated from the outside world, because they could not fully perform all functions as members of society, as students of education. Today, the educational process has become much easier, without losing its effectiveness, since everyone can study, even under equal conditions. It is indicated that the virtual space plays an important role for persons with special educational needs not only directly in education, but also in adaptation to modern realities, established communication with the teacher and other participants of the educational process, realization of own ambitions, habituation to independence. In Poland, virtual space is used as a place of greatest activity for persons with special educational needs, as a source of their self-realization. The effect is also a peculiar interaction of people with special educational needs, because under such conditions they strive to help each other, support and share the acquired experience, as a result of which they remember the necessary material faster, correct their own mistakes, show creativity, creativity, and empathy to others It has been proven that using virtual space in the educational process can satisfy such general needs as: physical and mental existence; a sense of social belonging and a spiritual understanding of the world, local and economic belonging, becoming through personal development and quality leisure time. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | uk |
dc.subject | віртуальний простір | uk |
dc.subject | особи з особливими освітніми потребами | uk |
dc.subject | Польща | uk |
dc.subject | освітній процес | uk |
dc.subject | якість життя | uk |
dc.subject | virtual space | uk |
dc.subject | persons with special educational needs | uk |
dc.subject | Poland | uk |
dc.subject | educational process | uk |
dc.subject | quality of life | uk |
dc.title | Віртуальний простір як місце соціальної активності осіб із особливими освітніми потребами у Польщі | uk |
dc.title.alternative | Virtual space as a place of social activity of persons with special educational needs in Poland | uk |
dc.type | Article | uk |