Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Development of the speech environment in younger schoolchildren through the introduction of innovative technologies in modern schools

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ostrovska, M.
dc.date.accessioned 2022-11-22T10:22:54Z
dc.date.available 2022-11-22T10:22:54Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Ostrovska, M. Development of the speech environment in younger schoolchildren through the introduction of innovative technologies in modern schools / M. Ostrovska // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 88. – С. 157-161. - DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2022.88.31 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38319
dc.description.abstract Speech is an important means of communication, exchange of thoughts and feelings between people, transmission and assimilation of information. From the first days of school life, a child has a need for communication – the ability to speak correctly, beautifully, consistently. Coherent speech is monologic speech. That is, a consistent oral or written presentation of thoughts and knowledge. The result of such activity is a text – a set of interrelated independent sentences united by a common theme with the help of language (lexical, grammatical, intonation) means. Therefore, the concepts of "coherent speech" and "text" stand side by side. The term "coherent speech" is also called a branch of methodical science, the task of which is to teach children to understand, to build expressions in compliance with the norms of the literary language. Formation of the skills and abilities of coherent speech is one of the main problems of modern language teaching methods. As stated in the State Standard of Primary Education, "the purpose and task of the Ukrainian language subject in primary school consists not only in mastering literacy (primary reading and writing skills), but also in the speech development of younger schoolchildren – the ability to express themselves in all forms available to them, types and styles of speech. The development of speech should acquire the status of the leading principle of teaching the mother tongue in the general education school, in particular in its elementary level." As you can see, during the four years of primary school education, younger students should master oral and written communication at such a level that would allow them to communicate freely and easily with their peers and with elders on any topic available to their age and understanding. In the field of language and speech education, there are certain innovations that directly or indirectly affect the effectiveness of pedagogical influence and the formation of linguistic personality. One of the most important tasks of a teacher is to make the process of forming a linguistic personality interesting, full of a large number of creative searches, while using innovative technologies. uk
dc.description.abstract Мовлення – важливий засіб спілкування, обміну думками і почуттями між людьми, передачі і засвоєння інформації. З перших днів шкільного життя у дитини виникає потреба у спілкуванні – вміння говорити правильно, красиво, послідовно. Зв'язне мовлення – це монологічне мовлення. Тобто послідовний усний чи письмовий виклад думок, знань. Результатом такої діяльності є текст – сукупність взаємопов'язаних самостійних речень, об'єднаних спільною темою за допомогою мовних (лексичних, граматичних, інтонаційних) засобів. Тому, поняття «зв'язне мовлення» і «текст» стоять поряд. Терміном «зв'язне мовлення» також називають розділ методичної науки, завдання якого навчати дітей розуміти, будувати висловлювання з дотриманням норм літературної мови. Формування умінь і навичок зв’язного мовлення – одна з основних проблем сучасної методики навчання мови. Як зазначено у Державному стандарті початкової освіти, «мета і завдання навчального предмета українська мова у початковій школі полягає не лише в опануванні грамоти (початкових умінь читати і писати), а й у мовленнєвому розвитку молодших школярів – умінь висловлюватися в усіх доступних для них формах, типах і стилях мовлення. Розвиток мовлення має набути статусу провідного принципу навчання рідної мови в загальноосвітній школі, зокрема в її початковій ланці». Як бачимо, молодші школярі за чотири роки навчання у початковій школі повинні оволодіти усним і писемним мовленням на такому рівні, який дозволяв би їм вільно і легко спілкуватися з однолітками та зі старшими на будь-яку тему, доступну для їхнього віку і розуміння. У сфері навчання мови і мовлення існують певні інновації, які прямо чи опосередковано впливають на ефективність педагогічного впливу та становлення мовної особистості. Одне з найголовніших завдань учителя – зробити процес формування мовної особистості цікавим, сповненим великої кількості творчих пошуків при цьому використовувати інноваційні технології. uk
dc.language.iso en uk
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject development of coherent speech uk
dc.subject younger schoolchildren uk
dc.subject innovative technologies uk
dc.subject primary education uk
dc.subject розвиток зв’язного мовлення uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject інноваційні технології uk
dc.subject початкова освіта uk
dc.title Development of the speech environment in younger schoolchildren through the introduction of innovative technologies in modern schools uk
dc.title.alternative Розвиток мовленнєвого середовища у молодших школярів шляхом впровадження інноваційних технологій у сучасних школах uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу