ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Хоу Імей | |
dc.contributor.author | Степанова, Людмила Павлівна | |
dc.date.accessioned | 2022-10-31T07:26:14Z | |
dc.date.available | 2022-10-31T07:26:14Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Хоу Імей. Мотиваційно-адаптаційний етап особистісно-креативного розвитку молодших школярів у процесі навчання музики в контексті інтегративного підходу / Хоу Імей , Л. П. Степанова // Наукові записки (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). Серія : Психолого-педагогічні науки. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021. - № 2. - С. 76-81. - DOI 10.31654/2663-4902-2021-РР-2-76-81 | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38177 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано погляди науковців на освіту як вирішальний засіб подолання цивілізаційних кризових явищ. Автором проведено систематизацію та узагальнення наукових досліджень щодо інтеграції змісту освіти, а також висвітлено власний досвід особистісно-креативного розвитку молодших школярів у процесі навчання музики на мотиваційно-адаптаційному етапі дослідження у контексті інтегративного підходу. Креативність розглядається як один з найпотужніших факторів розвитку особистості. Розвиток креативності молодших школярів у процесі навчання музики варто характеризувати як складову їхнього особистісного розвитку. Актуалізовано значення музичного мистецтва у загальному психічному, фізіологічному, інтелектуальному розвитку дітей. Особистісно-креативний розвиток молодших школярів у процесі навчання музики розглянуто як вагому складову мистецької освіти і становлення громадянина, здатного до майбутньої творчої діяльності. Актуалізовано роль інтеграції предметів художньо-естетичного циклу в особистісно-креативному розвитку молодших школярів, що сприяє формуванню художньо-образного, асоціативного, креативного мислення. Підкреслено значення мотиваційно-адаптаційного етапу у ході особистісно-креативного розвитку молодших школярів. Доведено ефективність упровадження на мотиваційно-адаптаційному етапі особистісно-креативного розвитку молодших школярів у процесі навчання музики ігрового методу (дидактичні та сюжетно-рольові ігри, ігри-фантазування, ігри-імпровізації, ігри-драматизації, інтелектуальні та народні рухливі ігри), методів візуалізації та вербалізації емоційних відгуків на твори мистецтва, методів театралізації, творчих завдань. Продемонстровано застосування означених методів у експериментальній роботі та наведено приклади використаних художніх творів. | uk |
dc.description.abstract | The article analyzes the views of scientists on education as a crucial remedy of overcoming civilizational crises. The author conducted systematization and generalized the scientific research on the integration of the content of education, disclosed the own experience of personal-creative development of elementary school pupils in the process of learning music on the motivational-adaptive stage in the context of an integrative approach. It is noted that the creativity is one of the most powerful factors in the development of personality. It is noted that the development of the junior pupil’s creativity in the process of teaching music should be regarded as an integral part of their personal development. Personal-creative development of elementary school pupils in the process of learning music is considered as an important component of art education and becoming a citizen capable of creative activity in the future. The role of integration of subjects of art and aesthetic course in personal-creative development of elementary school pupils that promotes formation of art-associative, creative thinking is actualized. The importance of the motivational-adaptive stage in the course of personal-creative development of elementary school pupils is emphasized. The effectiveness of the implementation in the process of learning music of the game method (including didactic games; role-playing games; fantasy games, improvisation games; dramatization games; intelligent games; folk moving games), methods of visualization and verbalization of emotional responses to works of art, methods of dramatization and creative tasks at the motivational-adaptive stage of personal-creative development of elementary school pupils is proved. The application of these methods in experimental work is demonstrated and examples of used works of art are given. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | НДУ ім. М. Гоголя | uk |
dc.subject | мистецька освіта | uk |
dc.subject | інтеграція | uk |
dc.subject | методи | uk |
dc.subject | художня творчість | uk |
dc.subject | особистість | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.subject | art education | uk |
dc.subject | integration | uk |
dc.subject | methods | uk |
dc.subject | artistic creativity | uk |
dc.subject | personality | uk |
dc.subject | elementary school pupils | uk |
dc.title | Мотиваційно-адаптаційний етап особистісно-креативного розвитку молодших школярів у процесі навчання музики в контексті інтегративного підходу | uk |
dc.title.alternative | Motivational-adaptive stage of personal-creative development of junior school pupils in the process of music learning in the context of integrative approach | uk |
dc.type | Article | uk |