Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марченко, Н. В.
dc.date.accessioned 2022-10-06T07:39:34Z
dc.date.available 2022-10-06T07:39:34Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Марченко, Н. В. Комунікативний метод навчання української мови як іноземної / Н. В. Марченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 86. – С. 146-150. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2022.86.28. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38060
dc.description.abstract Стаття присвячена актуальній проблемі вивчення української мови як іноземної. Зокрема розкрито використання комунікативного методу навчання іноземної мови як досить швидкого шляху формування мовної та мовленнєвої компетентності студентів-іноземців. Обґрунтовано етапи використання даної методики, проаналізовано систему принципів, які лягли в її основу. Звернено увагу на комунікативну мотивацію, яка є рушійною силою вивчення іноземної мови. В її основі лежить потреба в соціалізації та у висловленні власної точки зору. Комунікативна методика передбачає вивчення лексики та граматики іноземної мови в тісному взаємозв’язку та має на меті виробити в студентів уміння вправно застосовувати отримані мовні та мовленнєві знання в різноманітних життєвих ситуаціях. У розвідці зосереджено увагу на важливості детального підбору пізнавально-практичного матеріалу та створенні ситуативних кейсів, які впливають на емоційну та інтелектуальну сферу, що стимулює студента приділити більше зусиль вивченню мови. Зосереджено увагу на алгоритмі проведення занять української мови як іноземної, який складається з двох етапів: підготовчого та практичного. У свою чергу останній поділяється на декілька блоків: мотиваційний, інформаційний, практичний. Стверджується, що сучасне заняття української мови як іноземної має містити значну кількість інтерактивних вправ, які спрямовані на роботу в парах та групах. У статті також наголошується на тому, що студенту постійно варто змінювати співрозмовників під час виконання ситуативних завдань, що сприятиме тому, що студенти більше дізнаватимуться один про одного, навчаться слухати, розуміти та аналізувати відповіді багатьох людей, звикатимуть до різного темпу спілкування. У розвідці зроблено акцент на тому, що після індивідуального чи групового виконання завдань має бути обов’язково наявний зворотній зв’язок. uk
dc.description.abstract The article is devoted to the topical problem of studying the Ukrainian language as a foreign language. In particular, the article reveals the use of the communicative method of teaching a foreign language as a fairly rapid way of forming the language and speech competence of foreign students. The stages of using this technique are substantiated, the system of principles that formed its basis is analyzed. Attention is paid to communicative motivation, which is the driving force of learning a foreign language. It is based on the need of socialization and expression of one's own point of view. Communicative methods involve the study of vocabulary and grammar of a foreign language in close connection and aims to develop students' ability to skillfully apply the acquired language and speech knowledge in various life situations. The research focuses on the importance of detailed selection of cognitive and practical material and the creation of situational cases that affect the emotional and intellectual spheres, which stimulates the student to make more efforts to learn the language. The focus is on the algorithm of conducting Ukrainian language classes as a foreign language, which consists of two stages: preparatory and practical. In turn, the latter is divided into several blocks: motivational, informational, practical. It is argued that modern Ukrainian as a foreign language should include a significant number of interactive exercises aimed at working in pairs and groups. The article also emphasizes that students should constantly change their interlocutors during situational tasks, which will help students learn more about each other, learn to listen, understand and analyze the answers of many people, get used to different pace of communication. The emphasis on intelligence is that feedback must be available after individual or group tasks. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject комунікативна методика uk
dc.subject українська мова як іноземна uk
dc.subject комунікативно орієнтоване навчання uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject комунікативні вправи uk
dc.subject ситуативні вправи uk
dc.subject інтерактивне навчання uk
dc.subject спіральний принцип uk
dc.subject communicative methods uk
dc.subject Ukrainian language as a foreign language uk
dc.subject communicatively oriented learning uk
dc.subject motivation uk
dc.subject communicative exercises uk
dc.subject situational exercises uk
dc.subject interactive learning uk
dc.subject spiral principle uk
dc.title Комунікативний метод навчання української мови як іноземної uk
dc.title.alternative Communicative method of teaching the Ukrainian language as a Foreign language uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу