Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Технологія формування професійних компетентностей майбутніх обліковців з реєстрації бухгалтерських даних засобами інформаційно-комунікаційних технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Костенко, О. В.
dc.date.accessioned 2022-10-05T07:01:49Z
dc.date.available 2022-10-05T07:01:49Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Костенко, О. В. Технологія формування професійних компетентностей майбутніх обліковців з реєстрації бухгалтерських даних засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. В. Костенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 86. – С. 107-113. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2022.86.21. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38034
dc.description.abstract Цифрова трансформація сучасного освітнього процесу вимагає впровадження технологічного підходу в освіті, що передбачає інструментальне управління освітнім процесом і гарантоване досягнення поставлених навчальних цілей. Цьому сприяють основні категорії технологічного підходу: чітка визначеність послідовних кроків, які спрямовані на досягнення запланованої мети; представлення й обґрунтування результатів із заздалегідь заданими кількісними та якісними показниками; відтворюваність технології в інших освітніх умовах. Забезпечення відповідного функціонування галузі освіти розглядається як одне з пріоритетних державних завдань, шляхом застосування інформаційних технологій задля організації ефективного освітнього процесу закладів професій- ної (професійно-технічної) освіти, який являється важливим структурним елементом забезпечення якісних освітніх послуг. Розробка державної освітньої політики в Україні повинна передбачати той факт, що всі проблеми, пов'язані з застосуванням та імплементацією інформаційних технологій в начальних закладах, повинні вирішуватися цілісно. Важливість застосування інформаційних технологій сконцентрована на отримання якісно нового результату в галузі освіти, який відповідав би стану та тенденціям світового освітнього суспільства та загальновизнаним міжнародним та європейським стандартам у даній сфері. Імплементація новітніх інформаційних технологій для організації освіт- нього процесу повинна реалізовуватися поетапно на основі використання організаційних, концептуальних, дидактич- них та технологічних принципів. Технологічний підхід в освіті передбачає інструментальне управління навчальним процесом і гарантоване досяг- нення поставлених навчальних цілей. Цьому сприяють основні категорії технологічного підходу: чітка визначеність послідовних кроків, які спрямовані на досягнення запланованої мети; представлення й обґрунтування результатів із заздалегідь заданими кількісними та якісними показниками; відтворюваність технології в інших освітніх умовах. Тому авторська технологія формування професійних компетентностей засобами інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) створює умови для підготовки кваліфікованого робітника, що відповідає сучасним вимогам ринку праці та володіє набором якостей, які дозволяють вирішувати складні завдання в швидкозмінних умовах сучасності. uk
dc.description.abstract The digital transformation of the modern educational process requires the introduction of a technological approach in education, which provides instrumental management of the educational process and guaranteed achievement of educational goals. This is facilitated by the main categories of the technological approach: clear definition of successive steps aimed at achieving the planned goal; presentation and substantiation of results with predetermined quantitative and qualitative indicators; reproducibility of technology in other educational conditions. Ensuring the proper functioning of the education sector is considered one of the priority state tasks through the use of information technology to organize an effective educational process of vocational (technical) education, which is an important structural element of providing quality educational services. The development of state educational policy in Ukraine should take into account the fact that all problems related to the use and implementation of information technology in primary schools must be addressed holistically. The importance of the use of information technology is focused on obtaining a qualitatively new result in the field of education, which would meet the state and trends of the world educational society and generally accepted international and European standards in this field. The implementation of the latest information technologies for the organization of the educational process should be implemented in stages based on the use of organizational, conceptual, didactic and technological principles. The technological approach in education involves instrumental management of the educational process and guaranteed achievement of educational goals. This is facilitated by the main categories of the technological approach: clear definition of successive steps aimed at achieving the planned goal; presentation and substantiation of results with predetermined quantitative and qualitative indicators; detachment of technology in other educational conditions. Therefore, the author's technology of formation of professional competencies by means of information and communication technologies (ICT) creates conditions for training a skilled worker who meets modern labor market requirements and has a set of qualities that allow to solve complex problems in today's rapidly changing conditions. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject педагогічна технологія uk
dc.subject професійні компетентності uk
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології uk
dc.subject обліковець з реєстрації бухгалтерських даних uk
dc.subject електронні навчально-методичні комплекси uk
dc.subject інтерактивний посібник uk
dc.subject навчальний сайт uk
dc.subject онлайн платформа uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject pedagogical technology uk
dc.subject professional competences uk
dc.subject information and communication technologies uk
dc.subject accounting data accountant uk
dc.subject electronic educational and methodical complexes uk
dc.subject interactive manual uk
dc.subject educational site uk
dc.subject online platform uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.title Технологія формування професійних компетентностей майбутніх обліковців з реєстрації бухгалтерських даних засобами інформаційно-комунікаційних технологій uk
dc.title.alternative Technology of formation of professional competencies of future accountants on registration of accounting data by ICT means uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу