Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Партнерство як складова внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладі загальної середньої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Воронова, С. В.
dc.date.accessioned 2022-09-30T12:11:55Z
dc.date.available 2022-09-30T12:11:55Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Воронова, С. В. Партнерство як складова внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладі загальної середньої освіти / С. В. Воронова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 86. – С. 57-62. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2022.86.11. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/38014
dc.description.abstract У статті проаналізовано дослідження науковців, у центрі уваги яких партнерство розглядається у ракурсі кон- сультування батьків з різних питань виховання і, зокрема з булінгу та насильства, взаємодії та співпраці школи, сім’ї та громадськості, формування у педагогів компетентностей щодо роботи з батьками, формування педагогічної куль- тури батьків, психології партнерської взаємодії, соціального партнерства в освіті, досвіду зарубіжних країн. Наведено тлумачення поняття партнерство, що визначається як ініціатива закладу освіти до організації ефек- тивного співробітництва з різними соціальними інституціями в навчанні, вихованні та соціалізації здобувачів освіти. Визначено та розкрито складові партнерства та його роль у внутрішній системі забезпечення якості освіти в закладі загальної середньої освіти. Такими складовими є партнерство у межах закладу освіти, із засновником, з місцевою гро- мадою. Доведено, що партнерство закладу освіти грунтується на принципах педагогіки партнерства, громадського самоврядування та державно-громадського управління. Підкреслено, що в межах закладу освіти партнерство буду- ється на співпраці всіх учасників освітнього процесу: керівництва, педагогів, здобувачів освіти та батьків. Зазначено, що засновник грає одну з провідних ролей у партнерстві із закладом освіти у розбудові внутрішньої системи забез- печення якості освіти. З’ясовано, що в умовах децентралізації місцеві громади набувають нових прав і партнерство з ними надає закладу освіти нові можливості для розвитку. Доведено, що комунікація є важливою складовою партнер- ських стосунків всіх учасників освітнього процесу і грунтується на повазі до іншої людини, відкритості, конструктив- ності та неформальності. Окреслено перспективні шляхами впровадження партнерства в закладі загальної середньої освіти. uk
dc.description.abstract The article analyzes the research of scientists, the focus of which is the partnership. Partnership is considered in the perspective of advising parents on various issues of education and, in particular, on bullying and violence, interaction and cooperation between school, family and community, formation of teachers' competencies in working with parents, formation of parents' pedagogical culture, psychology of partnership, social partnership in education, experience of foreign countries. The interpretation of the concept of partnership is given. It is defined as the initiative of an educational institution to organize effective cooperation with various social institutions in education, upbringing and socialization of students. The components of the partnership and its role in the internal system of quality assurance of education at the institution of general secondary education have been identified and disclosed. Such components are partnership within the educational institution, with the founder, with the local community. It is proved that the partnership of an educational institution is based on the principles of pedagogy of partnership, public self-government and public administration. It is emphasized that within the educational institution the partnership is based on the cooperation of all participants in the educational process: managers, teachers, students and parents. It is noted that the founder plays a leading role in partnership with the educational institution in building an internal system of quality assurance of education. It was found that in the conditions of decentralization, local communities acquire new rights and partnership with them provides the educational institution with new opportunities for development. It is proved that communication is an important component of partnership of all participants in the educational process and is based on respect for others, openness, constructiveness and informality. Promising ways to implement a partnership in a general secondary education institution are outlined. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject партнерство uk
dc.subject педагогіка партнерства uk
dc.subject громадське самоврядування uk
dc.subject внутрішня система забезпечення якості освіти uk
dc.subject partnership uk
dc.subject pedagogy of partnership uk
dc.subject public self-government uk
dc.subject internal system of quality assurance of education uk
dc.title Партнерство як складова внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладі загальної середньої освіти uk
dc.title.alternative Partnership as a component of the internal system of quality assurance at the institution of general secondary education uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу