В статті розкривається структура педагогічної технології формування у учнів загальноосвітньої школи мотивації до систематичних занять фізичною культурою. Шкільний вік, як i всі віки, є переломним. Він визначається моментом вступу дитини до школи. Перехід до нового положення, відношенню з дорослими i однолітками, а також у сім’ї визначаються, тим як вони виконують свої перші важливі обов'язки, i все це веде до тих проблем, які пов’язана не тільки з сім’єю, але i з навчанням.
Поряд з питаннями формування в учнів мотивації до навчання, також необхідно вирішувати питання формування потреби до самостійних i систематичних занять фізичною культурою на базі створення уявлень про здоровий спосіб життя. Придбання даних знань сприяє зміні ставлення учнів до фізичної культури, спонукаючи стати сильними, добре фізично розвиненими. Соцiально-економiчнi зміни, що відбуваються в нашій країні за кордоном, висувають нові вимоги до
педагогічної теорії та практиці в галузі підготовки підростаючого покоління до життя i праці в умовах становлення нових відносин. Особливої актуальності в сучасних умовах набуває проблема формування мотивів до навчання, зокрема до занять фізичною культурою
The article reveals the structure of the pedagogical technology of formation of secondary school students' motivation for systematic physical education classes. School age, like all ages, is a turning point. It is determined when the child enters school. The transition to a new position, in relation to adults and peers, as well as in the family are determined by how they perform their first important duties, and all this leads to those problems that are not only related to the family, but and with education. Along with the issues of forming students' motivation to study, it is also necessary to resolve the issue of forming the
need for independent and systematic physical education based on the creation of ideas about a healthy lifestyle. The acquisition of this knowledge helps to change the attitude of students to physical culture, encouraging them to become strong, welldeveloped
physically. Socio-economic changes taking place in our country abroad put new demands on pedagogical theory and practice in the field of preparing the younger generation for life and work in the conditions of the formation of new relations. The problem of forming motivations for learning, in particular for physical education, is becoming especially relevant in modern conditions.