Дисертація розкриває проблему формування фахового самоставлення
майбутніх учителів музичного мистецтва, яка залишається одним із важливих
завдань сучасної науки, адже висвітлює особистість педагога-музиканта не лише
як носія чи виконавця фахової діяльності, а й її творця, здатного до оптимізації
самої діяльності та становлення себе як професіонала. Успішність вирішення цієї
проблеми залежить від багатьох чинників, тому вимагає розробки методики
формування фахового самоставлення майбутніх учителів музичного мистецтва і
науково-практичного обґрунтування педагогічних умов її практичної реалізації.
The dissertation reveals the problem of forming professional self-attitude of future
music teachers, which remains one of the important tasks of modern science, because it
highlights the personality of a music teacher not only as a carrier or performer of
professional activity, but also its creator capable of optimizing. The successful solving
of this problem depends on many factors, so it requires the development of methods for
the formation of professional self-composition of future teachers of music and scientific
and practical justification of the pedagogical conditions of its practical implementation.