Дисертацію присвячено проблемі формування світоглядної культури майбутніх учителів музики у процесі фортепіанного навчання, актуальність якої зумовлена світовими тенденціями інтегрування різних сфер знання і набуттям комплексу фахових компетенцій у галузі мистецтва. У зв’язку з цим в системі професійної підготовки студентів педагогічних навчальних закладів особливого значення набуває оволодіння особистісним духовним досвідом, широкими світоглядними знанням і достатнім культурним рівнем, які можуть оптимально реалізуватися у процесі фахового навчання студентів- музикантів. Однією із можливостей оновлення такого змісту вбачається формування світоглядної культури студентів у процесі фортепіанного навчання. Водночас вирішення проблеми підвищення фахової компетентності на засадах світоглядної культури стає важливою умовою забезпечення конкурентної спроможності на сучасному вітчизняному і міжнародному ринку праці.
The dissertation is devoted to the problem of formation of world outlook culture of future music teachers in the process of piano teaching, the urgency of which is conditioned by world tendencies of integration of different spheres of knowledge and acquisition of a complex of professional competences in art. In this regard, in the system of professional training of students of pedagogical educational institutions of special importance is the mastery of personal spiritual experience, broad worldview knowledge and sufficient cultural level, which can be optimally implemented in the process of professional training of music students. One of the possibilities of updating such content is the formation of students' worldview culture in the process of piano learning. At the same time, solving the problem of increasing professional competence on the basis of worldview culture becomes an important condition for ensuring competitiveness in the modern domestic and international labor market.