Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Історико-культурні та гносеологічні аспекти історичного знання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вашкевич, Віктор Миколайович
dc.contributor.author Франц, Й. С.
dc.date.accessioned 2022-07-20T09:49:32Z
dc.date.available 2022-07-20T09:49:32Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Вашкевич, В. М. Історико-культурні та гносеологічні аспекти історичного знання / В. М. Вашкевич, Й. С. Франц // Гілея : науковий вісник. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2022. – Вип. 5 (171-172). – C. 7-11. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37634
dc.description.abstract Дослідження розвитку людини, її духовного світу в суспільствах перехідного типу, до яких належить і Україна, – одна із актуальних проблем, що постала перед вітчизняним суспільствознавством. Для науковців об’єктом особливої уваги є молодь, яка відіграє важливу роль в соціальній динаміці українського суспільства. Наше майбутнє значною мірою залежатиме від того, наскільки успішно молоде покоління буде спроможним осмислити та засвоїти загальнонаціональні ідеї та інтереси, втілити їх у життя. Органічна, обумовлена природою, спрямованість молоді у майбутнє ніяк не відсторонює її від минулого. «Минуле й майбутнє – це дві сторони однієї медалі. Вони поєднуються сьогоденням. І якщо нині хтось і десь намагається ввійти у завтра, спираючись на фальсифіковане минуле, він матиме не що інше, як потворне майбутнє» Зважаючи на це, формування історичної свідомості студентської молоді – одне з найбільш складних завдань, що стоїть перед українським суспільством загалом та перед системою освіти, зокрема. Деміфологізації освіти можливе в двох напрямках: по-перше, як деміфологізація суспільної освітянської свідомості й, по-друге, як деміфологізація змісту навчальних дисциплін, передусім гуманітарних. Серед них на особливу увагу заслуговує історія. uk
dc.description.abstract The study of human development, its spiritual world in transitional societies, which includes Ukraine, is one of the urgent problems facing domestic social science. For scientists, the object of special attention is the youth, which plays an important role in the social dynamics of Ukrainian society. Our future will largely depend on how successfully the younger generation will be able to comprehend and assimilate national ideas and interests, to put them into practice. Demythologization of education is possible in two directions: first, as the demythologization of public educational consciousness and, secondly, as the demythologization of the content of academic disciplines, especially the humanities. Among them, history deserves special attention. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавництво «Гілея» uk
dc.subject деміфологізація uk
dc.subject суспільна освітянська свідомість uk
dc.subject навчальні дисципліни uk
dc.subject історія uk
dc.subject demythologization uk
dc.subject public educational consciousness uk
dc.subject academic disciplines uk
dc.subject history uk
dc.title Історико-культурні та гносеологічні аспекти історичного знання uk
dc.title.alternative Historical-cultural and Episeoological aspects of Historical knowledge uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу