ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Акопян, Валерій Григорович![]() |
|
dc.date.accessioned | 2022-07-19T11:45:35Z | |
dc.date.available | 2022-07-19T11:45:35Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Акопян, В. Екологічне самовиховання особистості / В. Акопян // Вища освіта України. – 2011. - № 3. – С. 67-73. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37628 | |
dc.description.abstract | Досліджено теоретичні, методологічні аспекти формування екологічної свідомості (ЕС), шляхи, форми організації формування ЕС, педагогічні технології науково-дослідної діяльності еколого-естетичного виховання. Конкретизовано групи педагогічних технологій формування ЕС у старшокласників відповідно до місця їх реалізації: система проблемних завдань, імітаційні та рольові ігри, групові дискусії; колективні творчі справи учнів у сфері чуттєво-естетичного освоєння природних об'єктів засобами позакласної та позаурочної виховної роботи; просвітницька робота учнів серед населення, дослідження причин виникнення місцевих екологічних проблем. Відзначено виховний потенціал курсів іноземної мови у ВНЗ. Наведено форми позашкільної освіти. Розглянуто та охарактеризовано соціальні чинники процесу формування ЕС, впливу виховання та самовиховання на цей процес. | uk |
dc.description.abstract | Рассмотрены и охарактеризованы социальные факторы процесса формирования экологического сознания (ЭС), влияние воспитания и самовоспитания на этот процесс. Исследованы теоретические, методологические аспекты формирования ЭС, педагогические технологии научно-исследовательской деятельности эколого-эстетического воспитания. Конкретизированы группы педагогических технологий формирования ЭС у старшеклассников в соответствии с местом их реализации, в частности: система проблемных задач, имитационные и ролевые игры, групповые дискуссии; коллективные творческие дела учащихся в сфере чувственно-эстетического освоения природных объектов средствами внеклассной и внеурочной воспитательной работы; просветительская работа учащихся среди населения, исследование причин возникновения местных экологических проблем. Отмечен воспитательный потенциал курсов иностранного языка в ВУЗ. Приведены формы внешкольного образования и воспитания. | uk |
dc.description.abstract | In the article analysis theoretical, methodological aspects of environmental awareness, educational technology of ecological and aesthetic education. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | особистість | uk |
dc.subject | свідомість | uk |
dc.subject | екологічна свідомість | uk |
dc.subject | екологічне виховання | uk |
dc.subject | екологічне самовиховання | uk |
dc.title | Екологічне самовиховання особистості | uk |
dc.type | Article | uk |