Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Професійна культура як чинник самоорганізації педагогічної діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Корінець, Зеновій Михайлович
dc.date.accessioned 2022-07-13T12:25:56Z
dc.date.available 2022-07-13T12:25:56Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Корінець, З. Професійна культура як чинник самоорганізації педагогічної діяльності / З. Корінець // Вища освіта України. – 2015. - № 3. – С. 53-58. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37566
dc.description.abstract У статті визначено та проаналізовано сутність саморегуляції педагогічної діяльності як рефлексивної особистісної характеристики і категорії психолого-педагогічної науки, яка відображає процес забезпечення ефективної взаємодії вчителя із змістом і результатами власної педагогічної діяльності, приведення своїх можливостей відповідно до її вимог; автор підкреслює складність і багатоаспектність процесу саморегуляції педагогічної діяльності, його динамічний комплексний характер обумовлюють необхідність досліджувати його з позицій системного підходу, який виявляється в усвідомленні мети, мотивів, моделюванні умов, розробці програми діяльності, у пошуку причин її неуспішності, коли від наслідків результатів учитель просувається до причин, тобто організує і регулює власну діяльність як систему, здійснює її корегування відповідно до вимог конкретної ситуації. uk
dc.description.abstract The article defines and analyzes the essence of self-educational activity as reflective of personal characteristics and category of psycho-pedagogy, which reflects the process of ensuring the effective interaction of the teacher with the content and the results of own educational activities, bringing capacity accordingly with requirements; the author emphasizes the complexity and multidimensional nature of the process of self-teaching activities, its dynamic complex nature necessitates to explore it with the system approach, which is revealed in the sense of purpose, motivation, simulation conditions, the development of the program of activities, to find the reasons for its slowness, when the consequences of the results of the teacher moves to reason, that is, organizes and regulates its own activities as a system, it performs correction according to the requirements in given situation. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject освіта uk
dc.subject культура uk
dc.subject вчитель uk
dc.subject педагогічна діяльність uk
dc.subject самоорганізація uk
dc.subject education uk
dc.subject culture uk
dc.subject teacher uk
dc.subject pedagogical activity uk
dc.subject selforganisation uk
dc.title Професійна культура як чинник самоорганізації педагогічної діяльності uk
dc.title.alternative Professional culture as a factor of pedagogical activities selforganization uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу