Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Nesterova, Marja
dc.date.accessioned 2022-07-04T10:16:45Z
dc.date.available 2022-07-04T10:16:45Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Nesterova, M. European cognitive practices of social cohesion development in the Ukranian educational dimension / M. Nesterova // Вища освіта України. – 2017. – № 1. – С. 77-83. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37487
dc.description.abstract У статті розглянуто європейські когнітивні практики розвитку соціальної згуртованості та перспективи їх імплементації в освітній простір України. Показано зв’язок соціальної згуртованості та трансверсальних компетенцій. У статті окреслено основні практичні завдання щодо імплементації європейських когнітивних практик в український освітній простір. uk
dc.description.abstract The article considers the European cognitive practices of social cohesion development and perspectives of their implementation in the educational dimension of Ukraine. Connections between social cohesion and transversal competences have been shown. The article outlines the main practical tasks in the implementation of the European cognitive practices in the Ukrainian educational dimension. uk
dc.language.iso en uk
dc.subject когнітивні практики uk
dc.subject освітній простір uk
dc.subject соціальна згуртованість uk
dc.subject трансверсальні компетенції uk
dc.subject cognitive practices uk
dc.subject educational space uk
dc.subject social cohesion uk
dc.subject transversal competences uk
dc.title European cognitive practices of social cohesion development in the Ukranian educational dimension uk
dc.title.alternative Европейские когнитивные практики развития социальной сплоченности в украинском образовательном пространстве uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу