Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Принципи організації модульного навчання в процесі інструментальної підготовки студентів педагогічних університетів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Глазунова, Ірина Кимівна
dc.date.accessioned 2022-07-01T16:16:20Z
dc.date.available 2022-07-01T16:16:20Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Глазунова І. К. Принципи організації модульного навчання в процесі інструментальної підготовки студентів педагогічних університетів / І. К. Глазунова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. Мистецька освіта історія, теорія, практика. – 2012. – № 10 (245). – С. 5–13. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37463
dc.description.abstract Статтю присвячено розгляду принципів організації модульного навчання в процесі інструментальної підготовки студентів педагогічних університетів (як необхідної умови приєднання вищої освіти України до Болонського процесу); обґрунтовано методику модульно-рейтингового навчання майбутніх учителів музики в процесі інструментальновиконавської підготовки, наголошено на необхідності використовувати всі дидактичні можливості технології модульного навчання (змісту, форм, методів) та усувати формальний підхід до використання цієї технології в інструментально-виконавській підготовці студентів педагогічних університетів. uk
dc.description.abstract The article is concerned to the examination of principles of module education during the process of instrumental preparation of students of pedagogical universities (as the useful condition of the integration of our higher education system into Bolonsky process), the method of the modulerating teaching of future music masters is grounded in the process of instrumental-performance preparation, using possibilities of all didactic variants directed with the technology of module education (table of contents, forms, methods) and formal approach’s avoiding in the using this technology as student’s instrumental preparing. uk
dc.description.abstract Статья посвящена рассмотрению принципов организации модульного обучения в процессе инструментальной подготовки студентов педагогических университетов (как необходимого условия присоединения системы высшего образования Украины к Болонскому процессу); обоснована методика модульно-рейтингового обучения будущих учителей музыки в процессе инструментально-исполнительской подготовки, акцентировано на необходимости использования всех дидактических возможностей технологии модульного обучения (содержания, форм, методов) и избегания формального подхода в использовании этой технологии в инструментально-исполнительской подготовке студентов педагогических университетов. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Луганський національний університет імені Тараса Шевченка uk
dc.subject модульне навчання uk
dc.subject інструментальна підготовка uk
dc.subject особистість uk
dc.subject module education uk
dc.subject instrumental preparing uk
dc.subject individuality uk
dc.subject модульное обучение uk
dc.subject инструментальная подготовка uk
dc.subject индивидуальность uk
dc.title Принципи організації модульного навчання в процесі інструментальної підготовки студентів педагогічних університетів uk
dc.title.alternative Principles of organization of module education during the process of instrumental preparation of students of pedagogical universities uk
dc.title.alternative Принципы организации модульного обучения в процессе инструментальной подготовки студентов педагогических университетов uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу