Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування естетичних смаків та естетичних оцінок учнівської та студентської молоді

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Пирогова, Тетяна Іванівна
dc.date.accessioned 2022-07-01T15:03:03Z
dc.date.available 2022-07-01T15:03:03Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Пирогова, Т. Формування естетичних смаків та естетичних оцінок учнівської та студентської молоді / Т. Пирогова // Вища освіта України. – 2019. - №3. – С. 61-68. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37461
dc.description.abstract Аналізується процес формування естетичних смаків, естетичних оцінок, ширше – естетичної культури молоді; автор виходить з того, що цей процес відбувається через формування ставлення людини до мистецтва, виховання любові до мистецтва, внутрішньої потреби в спілкуванні з мистецтвом, розуміння сенсу мистецтва і його призначення, як виховання вміння сприймати, розуміти та оцінювати твори мистецтва, насолоджуватись ними. Виростаючи з емоційної реакції на сприйняте та його раціонального аналізу, із суспільних поглядів на красу та індивідуальних психологічних переваг, естетичний смак засвідчує вихованість особи, її рівень естетичної культури. У наші дні, коли на молодь спрямований потік різної за якістю інформації, у тому числі й гібридної, коли загальні орієнтації молоді концентруються більшою мірою на віртуальному середовищі, коли чуттєвість особистості витісняється на периферію її духовного життя, як ніколи потрібні комплексні зусилля, спрямовані на повернення людини до своєї сутності. Корінь останнього у формуванні естетичного ставлення до дійсності, у вихованні смаків та оцінок, які б дозволили їй відрізнити зерна від плевел, дійсно красиве від його сурогатів, а відтак – істину від похибки, добро від зла, спрямувати власну чуттєвість на конструктивну творчість. Особлива увага приділяється формуванню естетичних смаків майбутніх педагогів. uk
dc.description.abstract The process of formation of aesthetic tastes, aesthetic assessments, and more broadly the aesthetic culture of youth is analyzed; the author proceeds from the fact that this process takes place through the formation of a person's attitude to art, the education of love for art, the inner need for communication with art, an understanding of the meaning of art and its purpose, as the upbringing of the ability to perceive, understand and appreciate the works of art, enjoy them. Growing up from an emotional reaction to perceived and rational analysis, from the public's views on beauty and individual psychological benefits, aesthetic taste is evidenced by the cultivation of a person, its level of aesthetic culture. Nowadays, when young people are directed to a stream of information of varying quality, including hybrid, when the general orientations of young people are concentrated more on a virtual environment, when the sensuality of the individual is displaced to the periphery of her spiritual life, more than ever, there is a need for comprehensive efforts aimed at returning man to his essence. The root of the latter in shaping the aesthetic attitude to reality, in cultivating the tastes and assessments that would allow her to distinguish the grain from the chaff, is really beautiful from his surrogates, and therefore - the truth from error, good from evil, direct his own sensuality to constructive creativity. Particular attention is paid to the formation of aesthetic tastes of future teachers. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject людина uk
dc.subject суспільство uk
dc.subject культура uk
dc.subject естетичні смаки uk
dc.subject виховання uk
dc.subject man uk
dc.subject society uk
dc.subject culture uk
dc.subject aesthetic tastes uk
dc.subject upbringing uk
dc.title Формування естетичних смаків та естетичних оцінок учнівської та студентської молоді uk
dc.title.alternative Formation of aesthetic tasks and aesthetic evaluationupholy and student youth uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics